دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا

دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا

فهرست مطالب

دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا توانسته در ۵۵ کشور دنیا، ۵۰۰۰ محصول خود را عرضه کند و خود را پادشاه لیزرها بنامد. دستگاه لیزر الکساندرایت، ۷۵۵ نانومتر طول موج انرژی دارد. این دستگاه از نظر سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA)  مورد تایید است. به علت وجود امتیازات و ویژگی های بسیار از جمله درد و سوزش کم زیباجو، قدرت بسیار مناسب در رفع موهای زائد، دقت بسیار بالا و از همه مهم تر مناسب بودن برای انواع تیپ های مختلف پوستی، باعث میشود که تقریبا تمامی افرادی که قصد لیزر کردن موی بدن خود را دارند و متخصصین زیبایی و افرادی که به دنبال خرید دستگاه لیزر موهای زائد هستند، به دنبال لیزر الکساندرایت در اصفهان باشند.

دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا
دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا

دستگاه لیزر الکس کندلا اصل

دستگاه لیزر الکس کندلا اصل ساخت شرکت آمریکایی کندلا است که از عنصری گرانبها به نام کریزوبریل ساخته می شود. این نوع عنصر نوعی الماس است که توانایی بالایی در انتقال طیف نوری بدون شکست دارد. از این عنصر باعث میشود نور آن توانایی بالایی برای از بین بردن فولیکول‌های مو داشته باشد. توجه داشته باشید که حتما در مرکزی لیزر موهای زائو خود را انجام دهید که از دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا با سنگ های اصل استفاده میکند.

 دستگاه های غیر اصل با سنگ های مصنوعی تاثیر بسیار کمی بر روی حذف موهای زائد شما دارد. مرکز لیزر وی آی پی اصفهان، دارای 2 نوع دستگاه لیزر با نام های الکس کندلا جنتل مکس و الکس کندلا جنتل لیز است. شما میتوانید از اصل بودن این دستگاه ها مطمئن باشید. با مراجعه به مرکز لیزر وی آی پی با خیال آسوده لیزر موهای زائد خود در اصفهان را به متخصصین ما بسپارید.

مزایای دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا

دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا مزایای بسیاری دارد. این مزایا باعث میشود آن را به عنوان یکی از برترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد برای از بین بردن موهای اضافی بدن مورد استفاده قرار دهند. در ادامه به مهم ترین ویژگی‌های این دستگاه اشاره میکنیم.

1- سرعت زیاد در از بین بردن موهای زائد

دستگاه الکس کندلا به علت این که توانایی بالایی برای از بین بردن موهای زائد دارد و انرژی گرمایی زیادی تولید می‌کند، سرعت نسبتاً بیشتری نسبت به دستگاه‌های مشابه در گرفتن نتیجه دارد. این دستگاه حتی روی موهای ضخیم و کرکی نیز اثر بخشی دارد. از این رو استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا محبوبیت زیادی دارد. به همین دلیل اغلب کلینیک‌های معتبر از این دستگاه استفاده می‌کنند.

2- اثر بخشی دستکاه لیزر الکساندرایت کندلا برای انواع پوست‌ها

بعضی از دستگاه‌های لیزر تنها می‌توانند روی پوست‌های تیره اثر بگذارند و برخی دیگر نیز بر روی پوست‌های روشن اثر بخشی خوبی دارند. اما دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا به علت وجود سنگ الماس طبیعی می‌تواند روی طیف رنگی انواع پوست‌ها اثر بخشی خوبی داشته باشد و موی زائد پوست‌های مختلف را از بین ببرد. با استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا در کلینیک وی آی پی اصفهان، تقاوت این دستگاه را با دستگاه های لیزر غیر اصل که مجهز به سنگ است را احساس کنید.

3- ایمن و بهداشتی بودن دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا

دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا به دلیل سیستم پیشرفته‌ای که دارد ایمنی و کم خطر بودن خود را در طول زمان به اثبات رسانده است. همچنین به علت اینکه هر فرد سری مخصوص به خود را دارد، امکان انتقال بیماری در این دستگاه تقریبا صفر است.

4- سیستم خنک کننده دستگاه الکساندرایت کندلا

هنگامی که انرژی لازم توسط دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا روی پوست تابانده می‌شود، توسط رنگدانه‌های پوست نیز جذب میگردد. اگر بخواهیم شدت و میزان انرژی گرمایی را بالا ببریم تا اثر بخشی خوبی روی فولیکول‌های مو داشته باشد، احتمال دارد موجب سوختگی پوست شود. همچنین اگر طول موج و انرژی گرمایی آن را کم کنیم، فولیکول‌ها به طور کامل نابود نخواهد شد. در این صورت اثر بخشی لیزر کم خواهد شد.

اگر میزان گرما بیش از حد باشد علاوه بر سوختگی، درد شدیدی را نیز برای فرد به وجود می‌آورد. بنابراین دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا و سازندگان آن نوعی سیستم خنک کننده به نام کولینک را در این دستگاه تعبیه کرده‌اند. این سیستم هنگام تابیده شدن نور لیزر، گاز خنکی را روی پوست اسپری می‌کند. این موضوع باعث می‌شود تا چند ثانیه پوست بی حس و کرخت شود. همین امر علاوه بر کاهش درد ناشی از لیزر، سوختگی آن را نیز برطرف می‌کند.

5- امکان استفاده از الکساندرایت برای تمام نقاط بدن

دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا این امکان را فراهم میکند تا افراد بتوانند برای رفع موهای زائد هر یک از نقاط بدن خود، از این دستگاه استفاده کنند. یعنی هیچ محدودیتی برای استفاده از این دستگاه برای از بین بردن موی زائد وجود ندارد.

نکات پیش از لیزر زائد با دستگاه الکساندرایت کندلا

شما باید پیش از انجام لیزر با دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا، از توصیه‌های پزشک پیروی کنید. پزشک از شما می‌خواهد نکات زیر را رعایت کنید تا احتمال بروز عوارض جانبی کاهش پیدا کند:

  1. از حمام آفتاب و برنزه کردن پوست خود اجتناب کنید زیرا لیزر موهای زائد باعث سوختگی آن خواهد شد.
  2. حداقل به مدت ۴ هفته پیش از لیزر موهای زائد از برنزه کردن پوست خود خودداری کنید.
  3. پیش از لیزر موهای زائد از موم انداختن یا کندن موهای خود خودداری کنید.
  4. از بی رنگ کردن موهای خود اجتناب کنید زیرا لیزر فقط قادر است موهای تیره را هدف قرار دهد.
  5. پیش از جلسه درمان باید ناحیه مورد نظر را تمیز کنید و از هیچ گونه کرم آرایشی استفاده نکنید.
  6. پیش از نخستین جلسه درمان باید مطمئن شوید که موهای شما در هفته ۴ تا ۶ رشد قرار دارند.
  7. ۲۴ ساعت پیش از مراجعه به کلینیک شیو کنید.
  8. سه تا چهار روز پیش از لیزر موهای زائد به لایه برداری بیکینی بپردازید.
  9. ناحیه تناسلی خود را به طور کامل شیو کنید.
  10. از پوشیدن لباس زیر تنگ اجتناب کنید.
  11. ترجیحاً لباس نخی بپوشید.
  12. تا چند ساعت پیش از لیزر، از مصرف کافئین خودداری کنید.
  13. اگر آستانه تحمل درد پایین دارید، از مسکن استفاده کنید.

اثر دهی مطلوب

ممکن است که قبلا در مرکز لیزر دیگری توسط دستگاه دیگری لیزر شده باشید. در این صورت ممکن است نگران این باشید که پس از تعویض دستگاه و مرکز لیزر، به نتیجه دلخواه خود نرسید. افرادی که از مراکز با دستگاه های غیر اصل به مراکز معتبر با دستگاه های اصل مراجعه میکنند، میتوانند تغییر و نتیجه گیری را در حذف موهای زائد خود مشاهده کنند. اما افرادی که از مراکز با دستگاه های اصل به مراکزی به دستگاه های چینی و غیر اصل مراجعه میکنند، عدم نتیجه گیری مطلوب را در بدن خود مشاهده میکنند. بنابراین در مرکز لیزر وی آی پی اصفهان نگران این موضوع نباشید. زیرا با استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت اصل در اصفهان و سری الماس بی نظیر، نتیجه گیری شما صددرصد است.

پیشنهاد ما به شما

یکی از بهترین کلینیک های لیزر موهای زائد در اصفهان، کلینیک وی آی پی اصفهان است. در کلینیک لیزر وی آی پی اصفهان میتوانید از دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا استفاده کنید. این دستگاه مجهز به سنگ الماس طبیعی که دارای تاییدیه FDA  آمریکاست. همچنین به علت عدم وجود هیچگونه عوارض و مزایای بسیار بهترین پیشنهاد برای لیزر موهای زائد در اصفهان است. کلیه خدمات این مجموعه توسط برترین متخصصان و با قیمت مناسب و مقرون به صرفه به شما عرضه می شود. شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان و رزرو نوبت با مشاوران ما در تماس ارتباط باشید.

همچنین با مراجعه به صفحه اینستاگرام ما، میتوانید رضایت زیباجویان و مراجعین ما را بررسی کنید. مطمئن شوید که بهترین انتخاب را انجام میدهید.

5 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعرفه های لیزر کلینیک Vip

جهت مشاهده لیست تعرفه روی دکمه های زیر کلیک کنید.

بیکینی280,000 تومان
زیربغل120,000 تومان
بیکینی و زیربغل350,000 تومان
صورت330,000 تومان
پشت لب110,000 تومان
پایه یا خط ریش220,000 تومان
ساق پا440,000 تومان
ران480,000 تومان
پا کامل870,000 تومان
ساق دست330,000 تومان
بازو280,000 تومان
دست کامل480,000 تومان
خط ناف110,000 تومان
خط باسن110,000 تومان
کمر کامل 380,000 تومان
سینه کامل یا شکم220000 تومان
طرح برنز (ساق دست + ساق پا + بیکینی + زیر بغل)870,000 تومان
طرح نقره ای (ساق دست + پا ها کامل+ بیکینی + زیربغل )1.180.000تومان
طرح طلائی (دست ها کامل+ پاها کامل +بیکینی +زیربغل )1،280,000 تومان
طرح الماس( دست و پاها کامل+بیکینی +زیربغل + گودی کمر +خط ناف+ دور سینه+باسن 1,380,000 تومان
طرح سوپر الماس(دست و پاها کامل+بیکینی +زیربغل +گودی کمر+خط ناف+دور سینه+باسن +صورت1,680,000 تومان
بیکینی485,000 تومان
زیربغل185,000 تومان
بیکینی و زیربغل585,000 تومان
ساق دست385,000 تومان
بازو485,000 تومان
شانه ها285,000 تومان
دست کامل685,000تومان
ساق پا485,000 تومان
پاها کامل1350,000 تومان
کشاله ران185,000 تومان
باسن485,000 تومان
خط باسن285,000 تومان
کمر380,000 تومان
پهلوها380,000 تومان
شکم280,000 تومان
سینه285,000 تومان
زانوها یا مچ دست ها یا مچ پا185,000 تومان
صورت کامل685,000 تومان
زیر گردن یا پشت گردن یا گونه 185,000 تومان
زیر گردن یا پشت گردن یا گونه 185,000 تومان
سه خط صورت و گردن385,000 تومان
گوش ها185,000 تومان
طرح برنز آقایان (بازو+ران+ گردن+زیربغل)1,280,000 تومان
طرح نقره ای (بازو+سینه+ شکم +کمر +زیربغل)1،440،000 تومان
طرح طلائی(ران پا + بازو + سینه + شکم + کمر +زیربغل )1،770،000 تومان
طرح الماس (بازو+پا کامل+زیربغل+سینه+ شکم +کمر+شانه+سه خط صورت)2,440,000 تومان

۵ مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است