کلینیک لیزر در اصفهان

لیزر مو‌ در اصفهان

فهرست مطالب

یکی از موارد زیبایی صورت و بدن، از بین بردن مو‌های اضافه است که توسط لیزر مو‌ در اصفهان می‌تواند انجام گیرد؛ انجام می‌شود. اگر برای رفع مو‌های زائد در اصفهان قصد دارید روش لیزر استفاده کنید، بهترین تصمیم را گرفته‌اید. سؤالی که پیش می‌آید این است که آیا می‌دانید بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در اصفهان کدام است؟ آیا می‌دانید باید به کدام کلینیک لیزر در اصفهان برای دریافت خدمات لیزر مو‌های زائد مراجعه کنید؟!

یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های موجود در بازار، دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا آمریکایی اصل است. این دستگاه دارای تأییدیه سازمان غذا و دارو ایالات متحده آمریکا (FDA) است. عملکرد دستگاه لیزر الکساندرایت بسیار سریع و مؤثر است و به دلیل سرعت بالا و پالس لیزری عالی، طرفداران بسیار زیادی دارد. ما در کلینیک زیبایی وی آی پی برای ارائه خدمات لیزر به مراجعه‌کنندگان خود از این دستگاه پیشرفته استفاده می‌کنیم.

لیزر مو‌های زائد در اصفهان
لیزر مو‌های زائد در اصفهان

نخستین جلسه لیزر مودر اصفهان

زمانی که برای نخستین جلسه لیزر مو‌های زائد در اصفهان به کلینیک مراجعه می‌کنید، اپراتور لیزر محل تحت درمان را با کرم بی‌حسی به صورت موضعی بی‌حس می‌کند که تا درد شما کم شود و یا ان را احساس نکنید. به همین دلیل و برای جلسه توجیهی پزشک معالج، بهتر است در نخستین جلسه لیزر، کمی زودتر در کلینیک حاضر شوید. در صورتی که پوست بسیار حساسی دارید، می‌توانید از کرم زایلوژل، یک ساعت پیش از انجام لیزر استفاده نمایید. سعی کنید که استرس نداشته باشید. استرس می‌تواند باعث ناراحتی شما و پزشکتان در طول درمان باشد.

تعداد جلسات لیزر مو در اصفهان

مو‌های بدن انسان دارای سه مرحله رشد است:

  1. مرحله آناژن (رشد فعال)
  2. مرحله کاتاژن (انتقال کوتاه بین آناژن و تلوژن)
  3. مرحله تلوژن (استراحت و آماده‌سازی مجدد برای مرحله آناژن)

هر سه مرحله بالا به طور همزمان اتفاق می‌افتد. هر فولیکول مو مستقل است و در زمان‌های متفاوت از دیگری، چرخه رشد را پشت سر می‌گذارد. به همین علت تمام مو‌های زائد بدن شما با یک جلسه لیزر به یکباره از بین نخواهد رفت. تعداد لیزر مو‌های زائد و فاصله بین جلسات نیز به چرخه رشد مو‌های بدن شما بستگی دارد. به صورت کلی شما نیاز دارید ماهانه بین ۸ تا ۸ جلسه لیزر مو‌ در اصفهان داشته باشید. بعد از طی این مدت، هر ۶ ماه تا ۱ سال باید لیزر خود را تمدید کنید.

مزایای لیزر مو در اصفهان

در بین کلیه روش‌های حذف مو‌های زائد، لیزر برتری محسوسی دارد. در ادامه مزایای لیزر مو‌ در اصفهان را برایتان شرح می‌دهیم:

1-      سرعت انجام لیزر

از مزایای لیزر مو‌های زائد در اصفهان می‌توان به صرفه‌جویی در زمان اشاره کرد. مدت زمان انجام لیزر مو‌ در اصفهان، برای نواحی مختلف بدن متفاوت است. به عنوان مثال، زمان مورد نیاز برای لیزر قسمت‌های کوچک‌تر همچون لب پایین ممکن است فقط چند ثانیه طول بکشد.

این درحالی است که لیزر مو‌های زائد پا، حدود ۱ ساعت زمان لازم دارد. همچنین زمان مورد نیاز برای لیزر مو‌های زائد آقایان نسبت به خانم‌ها بیشتر است.

2-      صرفه‌جویی در هزینه لیزر موهای زائد

تعداد جلسات در تعیین هزینه لیزر مو‌ در اصفهان تاصیر بسیاری دارد. هر چه تعداد جلسات بیشتر باشد، قیمت لیزر مو‌های زائد نیز بیشتر خواهد شد. ولی به علت اینکه نتایج لیزر مو بلند مدت است و باعث کاهش رشد مو‌های زائد به مدت طولانی می‌شود، هزینه‌ی آن نیز نسبت به روش‌های دیگر مقرون به صرفه است.

3-      عدم آسیب به پوست

لیزر مو‌های زائد روشی است که هیچگونه آسیبی به بافت‌های کناری پوست وارد نخواهد کرد. در صورت رعایت نکات، استفاده صحیح و مراجعه به کلینیک معتبر، کمترین عوارض را خواهد داشت.

4-      لیزر موهای زائد بدون درد است

همانطور که می‌دانید، آستانه تحمل درد در افراد مختلف، متفاوت است. به عمین علت می‌توان گفت که درد ناشی از حذف مو‌های زائد با لیزر نیز در افراد مختلف، متفاوت است.

البته شدت درد در بعضی از قسمت‌های حساس بدن بیشتر می‌شود. اکثر افرادی که لیزر انجام می‌دهند معتقدند که درد موم خیلی بیشتر از درد لیزر است. لیزر مو در آقایان به عبت ضخامت بیشتر تار‌های مو، امکان دارد درد بیشتری به همراه داشته باشد.

5-      کاهش موهای زیر پوستی

اصلاح مو‌های زائد با تیغ و اپیلاسیون، باعث رشد مو‌های زیرپوستی می‌شود و این امر بسیار ناخوشایند است. لیزر موهای زائد، بافت مو‌ها را تغییر می‌دهد و همین امر باعث کاهش رشد مو‌های زیر پوستی می‌شود.

6-      یک روش دائمی برای لیزر مو در اصفهان

بر خلاف روش‌هایی مانند اپیلاسیون، لیزر مو که موقتی هستند، لیزر مو‌ در اصفهان، یکبار برای همیشه انجام می‌شود و پس از آن شما دیگر شاهد رشد مو در ناحیه پاکسازی شده نخواهید بود.

7-      بهترین روش حذف موهای شیو شده

برخلاف سایر درمان‌ها، لیزر مو‌های زائد در اصفهان، روی مو‌های تراشیده شده بهتر انجام می‌شود. شما قادرید در طول درمان، در فواصل میان جلسات، مو‌های بدن و صورتتان را شیو کنید.

8-      یک روش سالم و موثر حذف موهای زائد

ایمنی و عدم وجود عوارض و خطرات لیزر موهای زائد در اصفهان، بیش از ۲۰ سال است که تأیید شده است پس لازم نیست در این خصوص نگران باشید. اما انتخاب دستگاه لیزر اصل و با کیفیت، مراجعه به کلینیک‌های معتبر مانند کلینیک وی آی پی لیزر و رعایت اصول و دستورالعمل‌ها بسیار حائز اهمیت است. لیزر مو‌های زائد با دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا بهترین روش برای قسمت‌هایی از بدن هست که نمی‌توان آن بخش‌ها را اپیلاسیون کرد.

معمولاً روش اپیلاسیون برای قسمت‌هایی از بدن که دارای مویرگ‌های بسیار قرمز هستند، توصیه نمی‌شود. این درحالی است که لیزر برای کلیه قسمت‌های مختلف بدن قابل استفاده است. حتی نواحی حساس همچون فاصله میان چشم‌ها با لیزر مو‌ در اصفهان قابل درمان است. دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا با انسداد مویرگ‌های قرمز و ناپدید کردن آن‌ها می‌تواند مشکلات پوستی را درمان کند. 

9-       حذف موهای زائد آقایان

میزان هورمون تستستورون در مردان بالا است و همین موضوع علت رشد مو‌های ضخیم و پرتراکم در مردان است. ضخامت موی بدن آقایان باعث می‌شود تا کندن این مو‌های زائد نیز بسیار دردناک باشد. لیزر مو‌های زائد آقایان نسبت به روش‌های دیگر، درد کمتری دارد. آقاین محترم اصفهانی با انجام این روش در کلینیک vip، دیگر نیاز به اپیلاسیون در هر هفته یا اصلاح چند روز یکبار نخواهند داشت.

به این نکته توجه کنید که برای انتخاب کلینیک لیزر مو‌ در اصفهان، تنها نباید هزینه آن را ملاک قرار دهید. کلینیک‌هایی که برای لیزر ارزان قیمت تبلیغات می‌کنند، امکان دارد از دستگاه‌های غیر اصل و ارزان استفاده کنند. مراجه به این کلینیک‌ها باعث می‌شود که شما نتیجه دلخواه خود را دریافت نکنید. انتخاب مناسب دستگاه لیزر مو‌های زائد و انجام لیزر توسط یک کلینیک معبتر در در اصفهان می‌تواند کمی هزینه بر باشد. اما مراجعه به یک کلینیک خوب همراه با دستگاه لیزر اصل، نتیجه ۱۰۰ درصد به همراه دارد و سلامتی شما را تضمین می‌کند.

نکات مهم در مورد دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت کندلا

دستگاه‌هایی که مجهز به لنزهای الماس گرانقیمت هستند و تابش انرژی لیزرشان از منبع طبیعی الماس شکل میگیرد. همچنین در مسیر رسیدن این نور لیزر به پوست درمانجو ، جهت حذف پرتوهای غیر ضروری به بدن از فیلتر های نوری موثری استفاده شده است. انرژی لیزر به پوست لطمه و آسیبی نمیرساند. زیباجویان میتوانند بلافاصله بعد از لیزر حتی حمام کنند یا پوست را شستشو دهند. البته فقط دستگاههای الکس کندلا اصلی آمریکایی این امکان را دارند و نه دستگاههای الکس کندلا مکزیکی یا چینی و ایرانی که اخیرا هم مثل قارچ در هر مرکز زیبایی راه اندازی شده اند.

کلینیک لیزر در اصفهان
کلینیک لیزر در اصفهان

از آنجائیکه دستگاه لیزر الکس کندلا اصلی تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا را دارد و عمق نفوذ انرژی آن در حد دو تا سه میلیمتر میباشد، هیچگونه عارضه ی برای آن تعریف نشده است. به همین دلیل گران‌قیمت‌ترین و قویترین و امن ترین دستگاه لیزر دنیا لقب گرفته است. مراقب باشید دستگاههای غیر اصلی به دلیل نداشتن لنز و فیلترهای اصلی ممکن است به سطح پوست شما آسیب برسانند به همین علت درمانجو برای استحمام و شستشوی بعد لیزر با دستگاه های غیر اصل، مجاز نیست. همچنین امکان دارد با آسیب به ارگانهای داخلی فرد، عوارض ناشناخته را برای زیباجو همراه داشته باشد. لذا اطمینان از اصالت دستگاه لیزر موهای زائد در اصفهان از موارد ضروری و پر اهمیت میباشد.

لیزر موهای زائد در کلینیک وی آی پی اصفهان

اپراتور‌های لیزر مو‌های زائد در کلینیک وی آی پی آموزش‌های گسترده‌ای در زمینه لیزر و انواع دستگاه‌های لیزر دیده‌اند. در کلینیک vip در تلاشیم تا انواع پوست و مو را تجزیه و تحلیل کنیم تا برنامه زمانی مناسبی برای جلسات لیزر مشتریان در نظر بگیریم. برای استفاده از لیزر مو‌ در اصفهان، همین حالا می‌توانید با مشاوران ما تماس بگیرید و سؤالات خود را بپرسید.

با مراجعه به صفحه اینستاگرام ما، میتوانید رضایت زیباجویان و مراجعین ما را بررسی کنید. مطمئن شوید که بهترین انتخاب را انجام میدهید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعرفه های لیزر کلینیک Vip

جهت مشاهده لیست تعرفه روی دکمه های زیر کلیک کنید.

بیکینی280,000 تومان
زیربغل120,000 تومان
بیکینی و زیربغل350,000 تومان
صورت330,000 تومان
پشت لب110,000 تومان
پایه یا خط ریش220,000 تومان
ساق پا440,000 تومان
ران480,000 تومان
پا کامل870,000 تومان
ساق دست330,000 تومان
بازو280,000 تومان
دست کامل480,000 تومان
خط ناف110,000 تومان
خط باسن110,000 تومان
کمر کامل 380,000 تومان
سینه کامل یا شکم220000 تومان
طرح برنز (ساق دست + ساق پا + بیکینی + زیر بغل)870,000 تومان
طرح نقره ای (ساق دست + پا ها کامل+ بیکینی + زیربغل )1.180.000تومان
طرح طلائی (دست ها کامل+ پاها کامل +بیکینی +زیربغل )1،280,000 تومان
طرح الماس( دست و پاها کامل+بیکینی +زیربغل + گودی کمر +خط ناف+ دور سینه1,380,000 تومان
طرح سوپر الماس(دست و پاها کامل+بیکینی +زیربغل +گودی کمر+خط ناف+دور سینه+باسن +صورت1,680,000 تومان
بیکینی485,000 تومان
زیربغل185,000 تومان
بیکینی و زیربغل585,000 تومان
ساق دست385,000 تومان
بازو485,000 تومان
شانه ها285,000 تومان
دست کامل685,000تومان
ساق پا485,000 تومان
پاها کامل1350,000 تومان
کشاله ران185,000 تومان
باسن485,000 تومان
خط باسن285,000 تومان
کمر380,000 تومان
پهلوها380,000 تومان
شکم280,000 تومان
سینه285,000 تومان
زانوها یا مچ دست ها یا مچ پا185,000 تومان
صورت کامل685,000 تومان
زیر گردن یا پشت گردن یا گونه 185,000 تومان
زیر گردن یا پشت گردن یا گونه 185,000 تومان
سه خط صورت و گردن385,000 تومان
گوش ها185,000 تومان
طرح برنز آقایان (بازو+ران+ گردن+زیربغل)1,280,000 تومان
طرح نقره ای (بازو+سینه+ شکم +کمر +زیربغل)1،440،000 تومان
طرح طلائی(ران پا + بازو + سینه + شکم + کمر +زیربغل )1،770،000 تومان
طرح الماس (بازو+پا کامل+زیربغل+سینه+ شکم +کمر+شانه+سه خط صورت)2,440,000 تومان

۵ مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است