لیزر موهای زائد صورت در اصفهان

لیزر موهای زائد صورت در اصفهان

فهرست مطالب

رنگدانه‌های پوست ما، در مجاورت فولیکول‌های مو قرار دارند. این رنگدانه‌ها، رنگ طبیعی پوست ما را تشکیل می‌دهند. لیزر مو‌های زائد صورت در اصفهان به این صورت است که یک دسته از پرتو‌های نور با انرژی و طول موج خاص به صورت تابانده می‌شود. این پرتو‌ها بعد از برخورد با ملانین، فولیکول‌های مو را تخریب می‌کنند. هنگامی که فولیکول مو تخریب می‌شود، در آن قسمت دیگر مویی رشد نخواهد گرد و به این صورت باعث حذف دائمی مو‌های زائد می‌شود.

پوست صورت یکی از مناطق بسیار حساس است و وجود مو‌های زائد این ناحیه در زیبایی صورت تأثیر منفی زیادی دارد. به همین علت افراد مختلف روش‌های گوناگونب را برای از حذف مو‌های صورت انتخاب می‌کنند. استفاده از لیزر مو‌های زائد صورت در اصفهان یکی از مؤثرترین روش‌های موجود است و می‌توانید این کار را در کلینیک وی آی پی لیزر انچام دهید.

لیزر موهای زائد صورت در اصفهان
لیزر موهای زائد صورت در اصفهان

کاربردهای لیزر موهای زائد در صورت

به کمک لیزر مو‌های زائد صورت نواحی زیر را می‌توان به طور دائمی از بین ببریم:

  1. دور و زیر ابروها
  2. مابین ابروها (ابروی پیوندی)
  3. پشت لب فوقانی
  4. چانه
  5. گردن
  6. پشت سر و گردن
  7. خط ریش آقایان

لیزر موهای زائد صورت برای آقایان

لیزر مو‌های زائد صورت برای آقایان که از شیو کردن و تراشیدن ریش‌ها خسته شده‌اند، یک گزینه‌ی مناسب است. همچنین در بسیاری از بیماری‌ها، انجام لیزر مو‌های صورت یک روش درمانی است. به عنوان مثال فولیکولیت کاذب یک بیماری پوستی در صورت مردان است که در آن مو‌های ریش، به سمت پوست برمیگردد و به درون پوست وارد می‌شود.

این بیماری باعث التهاب پوست صورت و ایجاد جوش‌های پراکنده (به ویژه در گردن) می‌شود. این روش تنها درمان مؤثر فولیکولیت کاذب، لیزر مو‌های صورت آقایان در اصفهان است. به همین علت، روزانه به تعداد مراجعین آقا برای لیزر مو‌های زائد، افزوده می‌شود.

بهترین کاندیدای لیزر موهای صورت

تقریباً تمام افراد با هر طیف رنگی پوست و با هر ضخامت، کاندیدای مناسب برای لیزر مو‌های زائد صورت در اصفهان هستند. دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا اصل آمریکایی یکی از دستگاه‌های لیزر موجود در مرکز لیزر وی آی پی است که می‌تواند تمام مو‌های صورت شما را لیزر کند. حتماً توجه داشته باشید که به کلینیکی مراجعه کنید که دستگاه اصل و با سری الماسی مجهز باشد.

عوارض لیزر موهای زائد صورت

لیزر مو‌های زائد صورت عوارض زیادی ندارد و اگر داشته باشد، چندان خطرناک و غیر قابل درمان نیست. اکثر این عوارضش گذرا و موقتی هستند. بعضی از عوارض لیزر مو‌های صورت به شرح زیر است:

  1. قرمزی و درد خفیف: اگر چه قرمزی صورت می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد، اما در بیشتر موارد نگران‌کننده نیست و به صورت گذرا به وجود می‌آید. با گذشت چند ساعت این عارضه برطرف می‌شود و جای نگرانی ندارد.
  2. پوسته پوسته شدن: پوسته پوسته شدن صورت، به نوع دستگاه لیزر بستگی دارد. اما نگران نباشید زیرا این عارضه نیز دائمی نیست. دستگاه لیزر الکس کندلا، یکی از دستگاه‌های لیزری است که عوارض چندانی ندارد و شما با خیال آسوده می‌توانید مو‌های صورت خود را لیزر کنید.

توصیه­ های لیزر موی صورت

حتماً به توصیه‌های زیر عمل کنید تا نتیجه دلخواه و مورد پسند خود را لیزر مو‌های صورت بگیرید:

  1. از حدود یک ماه قبل از انجام لیزر از موم انداختن، بند انداختن و کندن مو‌های خود خودداری کنید. زیرا این کار‌ها می‌-توانند اثربخشی لیزر را کاهش دهند.
  2. روز مراجعه جهت لیزر مو‌های زائد صورت، حتماً مو‌های آن ناحیه را شیو کنید. باید آرایش خود را پاک کنید تا هیچ گونه کرمی نیز روی پوست نباشد.
  3. چنانجه به هرگونه بیماری خاصی مبتلا هستید، پیش از انجام لیزر حتماً آن را با پزشک کلینیک وی آی پی در میان بگذارید.
  4. چنانچه هر نوع دارویی مصرف می‌کنید، قبل از انجام لیزر حتماً آن را با پزشک کلینیک وی آی پی مطرح کنید. مثلاً مصرف بعضی از آنتی بیوتیک‌ها می‌توانند بر روی حساسیت پوست شما به لیزر تأثیر‌گذار باشد.
  5. انجام لیزر در دوران بارداری، دارای ممنوعیت نسبی است. بهتر است جهت انجام لیزر در دوران بارداری، با پزشک خود مشورت کنید.
  6. سعی کنید تا یک هفته پس از انجام لیزر، در مقابل نور خورشید قرار نگیرید. در صورت لزوم جهت خروج از خانه، حتماً از کرم‌های ضدآفتاب استفاده کنید. همچنین در صورتی که دچار تاول‌های پوستی شده‌اید، از ترکاندن آن‌ها خودداری کنید.

طول درمان لیزر موهای صورت

به طور معمول قبل از انجام لیزرمو‌های زائد صورت، یک جلسه‌ی مشاوره با پزشک انجام می‌شود. هنگام مشاوره با پزشک، تعداد جلسات لیزر و فواصل میان آن‌ها بر اساس وسعت ناحیه‌ی تحت درمان، نوع پوست و میزان ضخامت موی شما و مدل دستگاه لیزر تعیین می‌شود.

هزینه لیزر صورت در کلینیک وی آی پی

هزینه‌ی لیزر مو‌های زائد صورت در اصفهان به تعداد جلسات لیزر شما بستگی دارد. به طور معمول تعداد جلسات لیزر ۷-۳ است که فواصل میان مراجعات حدوداً ۶-۴ هفته فیکس می‌شود. جهت کسب اطلاعات دقیق‌تر و اخذ نوبت می‌توانید با شماره‌های موجود در سایت مرکز لیزر وی آی پی در تماس باشید.

لیزر موهای زائد صورت در اصفهان
لیزر موهای زائد صورت در اصفهان

آیا کلینیک­ های لیزر موهای زائد صورت با هم تفاوت دارند؟

بهترین مرکز لیزر مو‌های زائد صورت در اصفهان باید خدمات عالی ارائه دهد و قیمتی منطقی داشته باشد. یک کلینیک خوب باید به تکنولوژی‌های مختلف مجهز باشد و دارای تیم درمانی حرفه‌ای باشد. کلینیک‌های گوناگون با همدیگر تفاوت‌هایی دارند که این تفاوت‌ها عبارتند از:

پزشک معالج شما

 مسئولیت کلینیک‌های لیزر باید بر عهده‌ی پزشک متخصص پوست و مو باشد. انتخاب دستگاه لیزر پوست صورت، تعیین تعداد جلسات و مدیریت عوارض احتمالی تماماً بر عهده‌ی پزشک معالج است.

اپراتور‌های انجام لیزر

 به شخصی که کار لیزر درمانی را زیر نظر پزشک انجام می‌دهد، اپراتور می‌گویند. تجربه، مهارت و تعهد اپراتور فاکتور‌های تأثیر‌گذار در نتیجه‌ی آخر لیزر مو‌های زائد صورت هستند.

دستگاه‌های لیزر

 همان طور که می‌دانید، دستگاه‌های گوناگونی برای لیزر مو‌های زائد وجود دارد. همچنین هر سال، دستگاه‌های جدیدتری نیز به بازار معرفی می‌شود. این دستگاه‌ها از لحاظ کیفیت، اثرگذاری، ایمنی و ایجاد عوارض احتمالی با هم متفاوت هستند. اما بهترین دستگاه لیزر مو‌های صورت در اصفهان، لیزر الکساندرایت کندلا است که در کلینیک زیبایی وی آی پی موجود است.

جهت اخذ نوبت برای لیزر موهای زائد صورت ، می‌توانید با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید و پس از مشاوره، نوبت خود را دریافت کنید.

با مراجعه به صفحه اینستاگرام ما، میتوانید رضایت زیباجویان و مراجعین ما را بررسی کنید. مطمئن شوید که بهترین انتخاب را انجام میدهید.

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعرفه های لیزر کلینیک Vip

جهت مشاهده لیست تعرفه روی دکمه های زیر کلیک کنید.

بیکینی280,000 تومان
زیربغل120,000 تومان
بیکینی و زیربغل330,000 تومان
صورت330,000 تومان
پشت لب110,000 تومان
پایه یا خط ریش220,000 تومان
ساق پا440,000 تومان
ران480,000 تومان
پا کامل870,000 تومان
ساق دست330,000 تومان
بازو280,000 تومان
دست کامل480,000 تومان
خط ناف110,000 تومان
خط باسن110,000 تومان
کمر کامل 380,000 تومان
سینه کامل یا شکم220000 تومان
طرح برنز (ساق دست + ساق پا + بیکینی + زیر بغل)870,000 تومان
طرح نقره ای (ساق دست + پا ها کامل+ بیکینی + زیربغل ) + (هدیه دو ناحیه گودی کمر و خط ناف)1.180.000تومان
طرح طلائی (دست ها کامل+ پاها کامل +بیکینی +زیربغل )1،280,000 تومان
طرح الماس(دست ها کامل + پاها کامل+بیکینی +زیربغل + گودی کمر +خط ناف+ دور سینه1,380,000 تومان
طرح سوپر الماس(دست و پاها کامل+بیکینی +زیربغل +گودی کمر+خط ناف+دور سینه+باسن +صورت1,680,000 تومان
هدیه پذیرش گروهی برای دونفر ،لیزر یک ناحیه رایگان و برای سه نفر، لیزر دو ناحیه رایگان با انتخاب سه طرح آخر میباشد
بیکینی485,000 تومان
زیربغل185,000 تومان
بیکینی و زیربغل585,000 تومان
ساق دست385,000 تومان
بازو485,000 تومان
شانه ها285,000 تومان
دست کامل685,000تومان
ساق پا485,000 تومان
پاها کامل1350,000 تومان
کشاله ران185,000 تومان
باسن485,000 تومان
خط باسن285,000 تومان
کمر380,000 تومان
پهلوها380,000 تومان
شکم280,000 تومان
سینه285,000 تومان
زانوها یا مچ دست ها یا مچ پا185,000 تومان
صورت کامل685,000 تومان
زیر گردن یا پشت گردن یا گونه 185,000 تومان
زیر گردن یا پشت گردن یا گونه 185,000 تومان
سه خط صورت و گردن385,000 تومان
گوش ها185,000 تومان
طرح برنز آقایان (بازو+ران+ گردن+زیربغل)1,280,000 تومان
طرح نقره ای (بازو+سینه+ شکم +کمر +زیربغل)1،440،000 تومان
طرح طلائی(ران پا + بازو + سینه + شکم + کمر +زیربغل )1،770،000 تومان
طرح الماس (بازو+پا کامل+زیربغل+سینه+ شکم +کمر+شانه+سه خط صورت)2,440,000 تومان

۵ مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است