لیزر مو‌های زائد آقایان در اصفهان

لیزر مو‌های زائد آقایان در اصفهان

فهرست مطالب

امروزه با توجه به اینکه روش های گوناگونی برای رفع موهای زائد وجود دارد اما بهترین روش برای این کار، لیزر موهای زائد آن هم با دستگاه الکس آمریکا می باشد.

لیزر الکساندرایت کندلا در حال حاضر پیشرفته ترین دستگاه های لیزر دنیا موجود می باشند . این دستگاه بینظیر با فن آوری پیشرفته و سیستم خنک کننده منحصر به فرد، انجام لیزر را بسیار راحت و لذت بخش کرده است 

چرخه رشد موها سه مرحله دراد 1- آناژن  2- کاتاژن  3- تلوژن . آناژن مرحله  فعال رشد مو است آن بخش که قابل مشاهده است . کاتاژن مرحله میانی و تلوژن فاز استراحت یا ریزش مو است که بعد از انجام لیزر اتفاق میافتد.

زمانی که لیزر انجام می دهید نور لیزر مستقیما بر روی فولیکول مو تابانده می شود و آن را پژمرده میکند ، و چون موها در چرخه رشد قرار دارند برای همین در بین جلسات لیزر بسته به دوره رشد مو متفاوت است و همچنین بسته به سرعت رویش مویر افراد حدود 4  هفته زمان نیاز دارد تا جلسه بعد لیزر. 

لیزر مو‌های زائد آقایان در مطب VIP چهارباغ بالا اصفهان، با الکس کندلا به عنوان روشی مؤثر و دائمی برای حذف مو‌های زائد مردان، مورد توجه قرار گرفته است. بسیاری از آقایان  و بانوان با رویش مو در بخشی از بدن خود، مشکل دارند.پیشگیری از نیاز به اصلاح مو باعث شده که آنها به مرکز لیزر آقایان در اصفهان روی بیآورند. دستگاه لیزر الکس کندلا جنتل مکس پرو پلاس در کلینیک لیزر موهای زائد وی آی پی اصفهان، باعث حذف دائمی  یا کاهش تراکم موی بدن مردان به انتخاب خودشان در نواحی مختلف بدن می‌شوند.با بکارگیری دستگاههای لیزر الکساندرایت کندلا آمریکا اورجینال، بدون استفاده از ژل یا روغن و کثیف کاری و بدون تماس دستگاه با پوست مراجعین (با داشتن سری لیزر شخصی هر نفر که موقع استفاده به دستگاه متصل میشود) به صورت بهداشتی اقدام به حذف موهای زائد تمام بدن خود میکنید و به انتخاب خود برخی نواحی مثل سینه یا ساق دست را کم ترام میکنید و نه حذف کامل مو از آن ناحیه.

شکل دهی و آنکادر شدن موهای صورت

در بسیاری از آقایان میزان رشد مو در ناحیه گونه و گردن آنها خیلی پرتراکم است و رویش آنها دردسر ساز است ؛ در واقع ناحیه وسیعی از صورت و گردن را پوشانده است .

برای همین به راحتی میتوانید با لیزر الکس کندلا جنتل مکس پرو پلاس آمزیکا موهای صورت و ریش را آنکادر کنید و همیشه ظاهری مرتب و آراسته داشته باشید و نتیجه دلخواه را با الکس کندلا آمریکا در بهترین مرکز لیزر اصفهان بدست آورید.

لیزر صورت و گردن در وقت و زمان شما نیز صرفه جویی میکند چرا که دیگر زمان زیادی را برای اصلاح یا آنکادر کردن موی خود صرف نمی کنید و همواره آنکادر و مرتب به نظر میرسید.

بساری از دوستان عزیزی که جلسات لیزرشون را در کلینیکهای دیگه دارن انجام میدن ولی تا حالا رضایتشون جلب نشده از کیفیت کار یا میزان ریزش و حذف موهای زائدشون ، تماس میگیرن با مطب و هم دوس دارن بیان کلینیک وی آی پی چهارباغ بالا و هم اینکه مرکز لیزر قبلی با ایجاد این تصور که اگه دستگاهتون رو عوض کنین و جای دیگه برین برای ادامه جلسات لیزرتون ، موهاتون بدتر رویش میکنه. باید به این عزیزان گفت اکثر مراجعین جدید بهترین مرکز لیزر اصفهان قبلا تجربه ی ناخوشایندی از نتیجه لیزر و درد شدیدش داشتن و با مراجعه به کلینیک vip چهارباغ بالا رضایتشون به طور چشمگیری جلب شده و میشه صحت این موضوع رو در بخش نظرات مراجعین که پایین همین صفحه موجود هست مطالعه بفرمایین.

دستگاه لیزر کندلا جنتل مکس پرو پلاس یکی از کاملترین و پیشرفته ترین و هوشمن ترین دستگاه های دنیا برای لیزر موهای زائد می باشد که دارای سیستم خنک کننده بسیار قوی است که باعث سردی و بی حسی در ناحیه لیزر می شود به طوری که شما درد و سوزش بسیار خفیفی در حد سوزن سوزن شدن را تجربه میکنید

 بسیاری از آقایان فکر کنند که چون موهای آنها ضخیم تر از خانمها است بنابراین باید درد بیشتری نیز باید تحمل کنند هنگام لیزر ؛ در این رابطه باید گفت که اساسا تاثیر لیزر بر روی موهای ضخیم و تیره رنگ بیشتر است تا موهای نازک و کرکی ؛ چرا که دستگاه به راحتی فولیکول مو را تشخیص داده و آن را هدف قرار می دهد برای همین طی 2 الی 3 جلسه لیزر  آقایان تغییرات محسوسی را بعد از لیزر میتوانند تجربه کنند.

باید گفت همواره و همیشه استفاده از دستگاه لیزر اورجینال آمریکا راهکار رسیدن به نتیجه مناسب و دلخواه و بدون درد و عوارضی هست که دستگاههای متفرقه و غیر استاندارد میتونن ایجاد کنن. پس در هر مرحله از فرایند لیزر که هستین میتونین به دستگاه قویتر و ایمنتر پناه ببرین و وقت و هزینه رو بیش از این هدر ندین و تجربه ی لیزر بینظیر رو با ما داشته باشین. چه بسی مثل خیلی از افراد که نظراتشون در همینجا موجوده با  سه یا چهار جلسه لیزر بتونین از شر موهاتون خلاص شین. اگه دنبال حذف موهای گردن و گونه هستین  و میخواین یه خط ریش دقیق و آآنکادر داشته باشین که بدون دغدغه ژیلت کشیدن و جوش زدن همواره مرتب باشن میتونین به دستگاههای آمریکایی که مجهز به سنگ الماس هستن مرجعه کنین و لذت بببرین با بهترین دستگاه لیزر الکس کندلا دراصفهان. فقط یادآوری کنم صرف دادن سری لیزر شخصی و ظاهر تقریبا یکسان دستگاههای لیزر نمیتونه نشونگر اصل بودن دستگاه باشه و از سنگ گرانقیمت الماس و لنزهای داخل دستگاه با خبر شد مگر با تحقیق در مورد رضایت مراجعین اون مطب.

 

قابل توجه آقایانی که دچار ریزش مو از ناحیه سر هستند

این مژده را به شما آقایان میدهیم که با لیزر موهای زائد بدن خود میتوانید کمک چشمگیری به توقف ریزش مو در ناحیه سر خود بکنید . این موضوع بعه عینه در بین زیباجویان آقا که اقدام به لیزر موهای دست و پا یا کمر و شکم خود کرده اند دیده شده و دلیل علمی آن بالا بردن ذخیره مواد مغذی و پروتئینی مورد نیاز موهای نناحیه سر درمانجونان است. با حذف موهای بدن ، مواد مورد نیاز فقط صرف موهای سر میشود و همین موضوع باعث ضخامت بیشتر و افزایش رویش موهای باقیمانده میشود . در بهترین مرکز لیزر اصفهان میتوانید هم از شر موای زائد و غیر ضروری خلاص شوید و هم به رویش وتقویت موهای سر خود کمک چشمگیری داشته باشید.

برخی آقایون بخصوص افراد پر مو درناحبه باسن، کمر یا سینه با برگشت مو در پوست خود بویژه ناحیه باسن و کمر ، دچار عارضه ای میشوند که درمان آن با جراحی و زمانبر بودن درمان و بستری شدن طولانی مدت همراه خواهد بود . لذا پیشگیری قبل درمان با لیزر موی این نواحی بهترین راهکار قبل از وقوع مساله است

نکته حائز اهمیت ، انتخاب و شناخت دستگاه اورجینال از غیر اورجینال و شبیه آن است. چراکه این دستگاه مشابه اصلی دارد و باید مراقب باشید که از دستگاه اورجینال مجهز به سنگ الماس استفاده میکنید

بهترین مرکز لیزر اصفهان با لیزر الکس کندلا در اصفهان اورجینال

لیزر مو‌های زائد در اصفهان

لیزر مو‌های زائد در اصفهان

در مطب لیزر وی آی پی چهارباغ اصفهان میتوانید از مزایای بینظیری بهره مند شوید که از شاخصه های دستگاههای اورجینال هم هستند به شرح زیر  :

  1. حذف موی قسمتهایی از بدن که تاکنون با هیچ دستگاه لیزری از بین نرفته اند و موفق به استفاده از این دستگاه لیزر بینظیر نشده اند مث موهای سرسخت صورت و شانه و بیکینی آقایان که با وجود جلسات متعدد لیزر در مراکز قبلی همچنان رویش میکنند و حتی ضخیمتر از قبل انجام لیزر شده اند و با نا امیدی از لیزر همچنان شاهد رویش موهای زائد هستند ( لازم به یادآوریست حذف موهای ضخیم با لیزر بسیار راحتتر از موهای نازکتر است )
  2. امکان استفاده از حمام یا حتی استخر بعد از جلسه لیزر ( چرا که انرژی ساطع شده از لیزر الکساندرایت کندلا جنتل مکس اورجینال به پوست شما آسیب نمیرساند و فقط جذب ریشه ی موها میشود و به همین دلیل تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا FDA را دارد)
  3. لکهای سطحی پوست شما نیز با تابش نور طبیعی ساطع شده از لنز الماس این دستگاه، رفته رفته از بین میرود 

این دستگاه خاصیت برطرف کردن لکهای سطحی پوست وهمچنین بستن منافذ پوستی و رفع برآمدگیهای آنرا دارد و نتیجه بسیار رضایتبخشی را تجربه میکنید.

دستگاه هوشمند الکساندرایت کندلا جنتل مکس پرو برای بانوان و آقایان و تمام تیپهای پوستی تیره و روشن کابرد دارد .

در کلینیک لیزر وی آی پی چهارباغ بالا ضمن بکارگیری گرانقیمتترین دستگاههای مجهز به لنز الماس امتیاز ویژه ای که این کلینیک را در بین تمام کلینیکها شاخص کرده است.

صرف وقت خیلی بیشتر از سایر مراکز در هرجلسه لیزر و با سرعت بالای شات زدن دستگاههای اورجینال و بروز و خط کشی و درجه بندی تمام نواحی بدن با توجه به تراکم و ضخامت مو و همچنین اثر بخشی سوابق لیزر در مراکز قبلی. بدین ترتیب میتوانید خیلی سریعتر و با کیفیت بالاتر به نیجه آرزومندتان برسید. همچنان میتوانید از میزان رضایتمندی مراجعین کلینیک  در بخش نظرات همین صفحه مطع شوید..

 
لیزر مو‌های زائد آقایان در اصفهان
لیزر مو‌های زائد آقایان در اصفهان

مراقبتهای قبل و بعد لیزر در بهترین مرکز لیزر الکس اصفهان

24 ساعت تا 30 ساعت قبل از لیزر الکس کندلا  ، با ژیلت موهای نواحی مورد نظر را شیو کنید

اگر پوست شما به ژیلت حساس است چند ساعت قبل لیزر ، در جهت رویش موها را با ژیلت شیو کنین و نه بر عکس تا حساسیت کمتری نشان دهد در بهترین مرکز لیزر اصفهان

اگر باز هم پوستتان حساس است میتوانید با انواع موبر که سازگار با پوستتان است چند روز قبل لیزر موهای خود را از بین ببرید و در بهترین مرکز لیزر اصفهان حاضر شوید

برای داشتن تجربه بهتر یک روز قبل لیزر تا روز بعد لیزر مصرف آب  را بیشتر از حد معمول کنید

بعد لیزر از ورزشهایی که منجربه سایش پوست در نواحی لیزر شده میشود خودداری کنید مثل دویدن یا استفاده از  تردمیل یا دوچرخه سواری طولانی مدت بهتر است نداشته باشید . 

در محیطهای گرم مثل آشپزخانه یا سونا و جکوزی  بعد لیزر خودداری کنید تا پوست دچار التهاب نشود با لیزر الکس کندلا در اصفهان

بعد لیزر با بهترین دستگاه لیزر دنیا (الکساندرایت کندلا جنتل مکس پرو) به هیچ کرم و پماد ترمیم کننده ای نیاز ندارید هم لیزر بانوان و هم لیزر موی زائد آقایان در اصفهان

اگر پوست تیره ( در اثر تابش آفتاب یا سولار) یا خشکی دارید علاوه بر نوشیدن آب فراوان قبل و بعد لیزر، میتواتنید ژل آلوورا یا از انواع آبرسان مناسب پوست خود قبل و بعد لیزر استفاده کنید و در صورت باقی ماندن روی پوست قبل از لیزر با آب ماساژ دهید و برطرف نمایید و این موضوع را با کلینیک و اپراتور در میان بگذارید تا درجه ای بکار برند ماسب پوست خشک یا تیره و حساس شما

همچنین میتوانید از داروهای ضد حساسیت یا  آنتی هیستامین جهت پیشگیری از واکنشهای بعد از لیزر در خصوص پوستهای حساس ، در بهترین مرکز لیزر اصفهان استفاده کنید 

 برای نواحی که پوست نازکتری دارید و ممکن است کمی اذیت شوید نیم ساعت قبل لیزر از پماد زایلاپی استفاده کنید و قبل رفتن داخل اتاق شستشو دهید

بعد از لیزر بهتر است از لباس شسته شده و تمیز استفاده کنید تا پوستتان تنفس بهتری داشته باشد با لیزر الکس کندلا در اصفهان

مزایای لیزر موهای زائد آقایان در اصفهان

لیزر مو‌های زائد آقایان در بهترین مرکز لیزر در اصفهان دارای مزایای بسیاری است که عبارتند از:

  1. لیزر مو‌های زائد مردان در اصفهان یک روش سریع برای از بین بردن مو‌های زائد است. این روش نسبت به سایر روش‌های رفع مو‌های زائد آقایان، درد کمتری دارد. با توجه به آستانه‌ی تحمل درد شما، امکان دارد درد بسیار خفیفی حس کنید اما این درمان به قدری سریع است که بیشتر آقایان درد ناشی از آن را به آسانی تحمل می‌کنند.
  2. دقت بالای این روش در حذف مو‌های زائد، آن را به یک روش مناسب برای حذف مو‌های زائد نواحی کوچکتر تبدیل می‌کند. یا لیزر می‌توانید مو‌های زائد میان ابرو‌ها، بالای لب و بینی، ناحیه‌ی تناسلی یا ایجاد فرم ریش، را حذف کنید.
  3. مو‌های زائد نواحی از بدن که دسترسی به آن‌ها با تیغ سخت است و اپیلاسیون این نواحی نیز دردناک است را قادرید به آسانی با لیزر رفع کنید.
  4. اصلاح با تیغ، اپیلاسیون و دیگر روش‌های رفع مو‌های زائد، باعث رشد مو‌های زیر پوستی می‌شود و مشکلاتی ایجاد می‌کند. درصورتی که بدن شما نیز مستعد رشد زیرپوستی مو‌های زائد است، رفع مو‌های زائد با لیزر روش مناسبی برای شماست.
  5. اپیلاسیون و اصلاح با تیغ روش‌هایی هستند که بین جلسات آن‌ها، مو‌های زائد شما تا حدودی مجدداً رشد می‌کند. اما با لیزر مو‌های زائد می‌توانید به صورت دائمی از داشتن پوستی صاف و بدون مو لذت ببرید.
  6. لیزر مو‌های زائد آقایان در اصفهان یک راه حل طولانی مدت برای خلاصی از مو‌های زائد است فقط اگر با دستگاه لیزر الکس کندلا در اصفهان باشد که بهترین مرکز لیزر در اصفهان است
  7. لیزر مو‌های زائد مردان در اصفهان برای کاهش ضخامت مو‌ها نیز استفاده می‌شود. این روش برای درمان نواحی همچون سینه‌ی آقایان بسیار مناسب است. به این دلیل که بسیاری از آقایان می‌خواهند به اندازه‌ی کافی مو‌های سینه و ظاهر مردانه خود را حفظ کنند.
لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد

نواحی مناسب برای لیزر موهای زائد آقایان

لیزر مو‌های زائد آقایان در اصفهان می‌تواند بر روی هر قسمتی از بدن به جز پلک‌ها انجام شود. محبوب‌ترین نواحی برای انجام لیزر مردانه عبارتند از:

لیزر مو‌های زائد ناحیه سینه آقایان

اصلاح مو‌های سینه آقایان به علت تراکم بالا، می‌تواند کار سخت و دردناکی باشد. از طرفی نیز، این تراکم بالای مو‌های سینه امکان دارد باعث ایجاد بوی نامطبوع در بدن شوند. لیزر مو‌های زائد آقایان در اصفهان در ناحیه سینه، مزایای زیر را به همراه دارد:

  1. کاهش تعریق و بوی نامطبوع بدن آقایان
  2. حذف مو‌های زائد مردان
  3. پیشگیری از تحریکات پوستی مردان
  4. کاهش تراکم مو‌های سینه مردان

لیزر مو‌های زائد ناحیه شکم مردان

لیزر مو‌های زائد آقایان در اصفهان در ناحیه شکم در میان ورزشکاران و افرادی که به زیبایی اندام‌های ناحیه شکم خود اهمیت می‌دهند، محبوبیت فراوانی دارد. در حقیقت، رفع دائمی مو‌های این قسمت از بدن مردان به کمک دستگاه لیزر الکس کندلا، باعث می‌شود تا عضلات شش‌گانه شکم و زیبایی ظاهری آن نمایان شود.

لیزر مو‌های زائد کمر آقایان

مو‌های زائد بر روی کمر بسیاری از مردان وجود دارد. وجود این مو‌ها علاوه بر عدم زیبایی، خارش و آلودگی و عدم دسترسی برای شیو، برای بسیاری از افراد تبدیل به چالش شده است. به همین علت، لیزر مو‌های زائد کمر آقایان می‌تواند یک روش مناسب و بسیار کاربردی و رفع مشکلات ناخوشایند باشد.

لیزر مو‌های صورت و گردن آقایان

لیزر مو‌های ناحیه صورت و گردن برای بسیاری از آقایان اهمیت زیادی دارد و راحتی بسیاری را برای آن‌ها فراهم می‌کند. لیزر ناحیه گردن و صورت در کلینیک لیزر موهای زائد در اصفهان می‌تواند شامل نواحی زیر باشد:

  1. حذف مو‌های گردن و زیر چانه
  2. مرتب کردن ریش‌ها
  3. حذف کامل ریش
  4. لیزر بین ابرو‌ها
  5. لیزر مو‌های سر

لیزر مو‌های زائد آقایان در اصفهان در ناحیه تناسلی و باسن

رفع مو‌های ناحیه تناسلی و ناحیه باسن مردان به کمک تیغ و یا موم، کار دشواری است و در صورت بی‌دقتی می‌تواند باعث ایجاد جراحت و خطرات شدیدتر شود. همچنین خارش و سوزش این نواحی بعد از اصلاح با تیغ چالش بسیاری از آقایان است.

لیزر مو‌های زائد آقایان در اصفهان در ناحیه تناسلی و باسن، دیگر خارش و سوزش پس از اصلاح با تیغ یا اپیلاسیون را بدنبال ندارد. توجه کنید که لیزر مو‌های زائد این نواحی نیز با حفظ حریم خصوصی انجام می‌شود و شما هنگام درمان احساس راحتی خواهید کرد. لیزر مو‌های زائد ناحیه تناسلی و باسن، فرآیندی بسیار راحت، سریع و همراه با دقت زیاد است. در بیشتر مواقع نیز ناحیه‌ی تناسلی با حوله و یا پارچه می‌پوشانند.

لیزر مو‌های زائد زیر بغل آقایان

یکی از آزاردهنده‌ترین مو‌های زائد موجود در بدن، مو‌های زیربغل است که با ایجاد آلودگی، تعرق زیاو و درنتیجه بوی بد در بسیاری از آقایان می‌شود. به کمک دستگاه لیزر الکس کندلا در کلینیک لیزر موهای زائد در اصفهان، می‌توان به شکل کامل و همیشگی از شر مو‌های زائد این ناحیه بدون هیچ احساس خارشی خلاص شد.

لیزر مو‌های زائد پا آقایان

لیزر مو‌های زائد آقایان در اصفهان در قسمت پا در میان ورزشکاران بسیار محبوب است. وجود مو در این ناحیه در بسیاری از ورزشکاران می‌تواند باعث آسیب دیدگی یا ایجاد جراحت شود. به همین علت ورزشکاران رشته‌های مختلف برای راحتی و آراستگی بیشتر، مو‌های پای خود را لیزر می‌کنند.

مرکز لیزر آقایان در اصفهان
مرکز لیزر آقایان در اصفهان

لیزر موهای زائد مردان با دستگاه لیزر الکس کندلا

راهکارهای رفع جوش بعد از لیزر

برخی افراد بعد لیزر دچار جوش زدن پوست پس از لیزر موهای زائد می باشد که ممکن است در اثر یکی از این عوامل ایجاد شود:

  • معمول شده که بعد از لیزر از کرم زینک اکساید استفاده می کنند. استفاده بیش از حد این کرم می تواند بعد از لیزر باعث ایجاد جوش شود.
  • گاهی به دلیل عدم تسلط و مهارت اپراتور تعداد پالس ف درجه و مدت زمان آنها با توجه به نوع پوست شما به خوبی تنظیم نشود. در این حالت ممکن است التهاب و جوش شدید در پوست شما ایجاد شود.
  • برخی افراد دارای پوست های حساسی هستند. در این حالت به خاطر تحریک پوست ممکن است بعد از لیزر پوست دچار جوش شوند. معمولا افرادیکه پوست روشنتری دارند بیشتر دچار این وضعیت می شوند.
  • افراد با پوست های چربتر نیز بعد از لیزر ممکن است دچار جوش پوستی شوند. زیرا با لیزر منافذ پوست باز می شود و پوست چربی بیشتری را ترشح می کند و ناگزیر از برون ریزی به صورت جوش هست. به همین دلیل افراد با پوست چرب معمولا بعد از لیزر دچار جوش می شوند. پس توصیه میشود در صورت لیزر صورت از روز قبل کپسول چک خشک کن استفاده نمایید
  • زیباجویانی که دچار بیماری های خاص مانند دیابت، ضعف سیستم ایمنی و انواع عفونت های پوستی هستند باید قبل از لیزر با پزشک خود مشورت داشته باشند. زیرا بدون مشورت ممکن است دچار عوارضی مانند جوش روی پوست خود شوند.
  • یکی از مهم ترین عواملی که باعث ایجاد جوش پوستی بعد از لیزر می شود، رعایت نکردن بهداشت در طول جلسات لیزر در مراکز لیزر و بعد لیزرشان می باشد. به همین دلیل قبل از لیزر حتما به بهداشت مرکز لیزری که انتخاب کرده اید توجه نمایید. یکی از مهم ترین موارد تعویض سری هندپیس دستگاه است که برای هر فرد باید تعویض شود و هندپیس دستگاه که بهتر است علاوه بر اختصاص سری لیزر شخصی ضدعفونی نیز شود.
  • گاهی کوتاهی شما بعد از لیزر و عدم مراقبتهای پوستی کافی باعث جوش زدن شما می شود. در صورتیکه پوست لیزر شده بعد از لیزر در معرض نور مستقیم آفتاب است حتما از ضد آفتاب استفاده نمایید و حتی المقدور پوستتان را در معرض نور آفتاب قرار ندهید. به توصیه پزشک خود عمل نمایید و از دوش آب گرم، سونا و تمام عواملی که شما را منع می کنند اعم از لباس زیر چسبان یا پلی استر و یا ناپاک خودداری کنید. اما در کلینیک لیزر چهارباغ بالا با استفاده از بهترین دستگاههای لیزر الکس اورجینال آمریکا و مجهز به لنزهای فیلتر دار میتوانید بعد لیزر از دوش با آب هم دمای بدن استفاده کنید اما از لیف کشیدن خودداری کنید و ورزشهائی که پوست دچار سایسش میشود مثل دوچرخه سواری یا پیاده روی و ودویدنهای طلانی تا دو سه روز خودداری کنید 

هرچند لیزر مو‌های زائد آقایان در اصفهان فرآیند بی‌خطر و بدون عوارضی در بهترین مرکز لیزر اصفهان اما انجام این کار توسط افراد غیرمتخصص، در محیط‌های غیر تخصصی و با استفاده از دستگاه‌های غیر استاندارد، نتیجه مطلوبی برای شما به همراه نحواهد داشت. بنابراین توصیه می‌کنیم که لیزر مو‌های زائد را در کلینیک‌های مجهز به دستگاه لیزر الکس کندلا اصل مانند کلینیک وی آی پی لیزر و زیر نظر پزشکان متخصص انجام دهید. این دستگاه با وجود سری الماس اصل و تأثیر‌گذاری فراوان نتیجه دلخواه را به آقایان عزیز هدیه می‌کند. برای اطلاع از هزینه لیزر موهای زائد و دریافت نوبت به صورت آنلاین در مرکز لیزر آقایان در اصفهان از طریق همین صفحه اقدام کنید و یا با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

همچنین با مراجعه به صفحه اینستاگرام ما از طریق همین لینک، میتوانید رضایت زیباجویان و مراجعین کلینیک وی آی پی را بررسی کنید و مطمئن شوید که بهترین انتخاب را انجام میدهید.

387 دیدگاه

  • قبلا ۱۸ جلسه با دستگاه الکس کندلا مطب‌های دیگه رفتم اما جواب دلخواه نگرفتم.. اما اینجا با چهار جلسه رویش موهام متوقف شد دستگاهشون واقعا اورجینال هست 💯❤

    • خیلی راضی بودم از مرکز و به همه پیشنهاد میکنم که به این مرکز مراجعه کنند دستگاه و اپراتورشون بهترین هستند👏🏻🙏🏻

  • خودم مرکز vip لیزر کردم عالی بود شوهرمم کل بدنش رو لیزر کردن و خیلی خوب جواب گرفتیم هر ۲

  • من فول بادی تو این مرکز انجام دادم
    و فوق العاده بود جواب دهیش
    سپاس✌️✔️

  • دوستام تعریف مرکزvip رو کرده بودن
    خودم قبلا ۲۰ جلسه جاهای دیگه رفته بودم و اصلا تمیز نبودن و جواب دلخواهو نگرفتم
    اما تو کلینیک لیزر vip با سه جلسه به جواب دلخواهم رسیدم😍🥰

  • عالی درجه یک بودن اپراتورشون
    قبلا دو جا رفته بودم برا لیزر در اصفهان اما یادرد داشت یا اپراتورهاش دقیق نبودن تو کار اما کلینیک لیزر وی آی پی همه چیز عالی و مرتب بود 🌹🌹❤️

  • Kheili donbale dastgah original migashtam ta inke faghat markaze shoma dasht
    Va kheili khub bod v zod javab gereftm🙏🏻sepas

  • با اینکه جلسه اولم بود خیلی خوب جواب گرفتم و از
    طریق یکی از دوستام با اینجا آشنا شدم و خیلی هم راضی بودم

    • قبلا چند جلسه جای دیگه رفته بودم با الکس اما اصن راضن نبودم تا اینکه با لیزر وی آی پی آشنا شدم و اینرو از تحقیق‌های مادرم که خیلی هم اهل تحقیق و کنکاش هستن پی بردم و الان بعد سه جلسه عملا موهام رویش نمیکنن دیگه و خیلی راضی هستم بخصوص از کار تمیز و بهداشتی شون
      مرسی

  • سه جلسه ليزر با دستگاه الکس کندلا جنتل مکس به جواب رسيدم و رويش موهام قطع شد🌹🙏🌹

    • از برخورد پرسنل خیلی راضی بودم و بعد از چندین بار اومدن رویش موهام خیلی کمتر شده و خیلی راضیم 😍

  • من از طریق اینستا دنبال یه کلینیک لیزر بودم که دستگاه لیزرشون بدون درد و بدون تماس با بدن باشه اوندم اینجا با برادر ومادر ودائیم خیلی رضایتبخش بود
    همه چیز تمیز و مرتب بود
    محیط دلباز و اپراتورای خوش اخلاق و دقیق داشت واقعا عالی❤❤

  • خیلی منظم و عالی لیزر انجام دادن
    قبلا چند تا مطب رو امتحان کرده بودم هیچکدوم دقت و وقتی که گذاشتن اینجا یعمی کلینیک وی آی پی رو نداشتن و ضمنا موهای بدنم رویشش قط شد🍁🍁

  • با دوجلسه حدود ۹۰ درصد موهام رو ندارم و خیلی خیلی راضی هستم
    دستگاه لیزرشون الکس کندلا جنتل مکس بود و عالی

  • واقعا عالی بود همه چیز طبق تعریفایی که خونده بودم تو پیجشون
    دستگاهشون الکس کندلا جنتل مکس بود و عالی

  • سلام من ۵جلسه لیزر انجام دادم داخل مرکز لیزر وی ای پی و جواب دهی فوق العاده ایی داشتم نسبت ب مرکز های دیگه🙏

  • من ۲جلسه لیزر انجام دادم داخل مرکز وی ای پی
    ضخامت موهام خیلی کم شده
    بهتون پیشنهاد میکنم حتما ی بار امتحان کنید ❤️

  • هر چی بگم کم گفتم از دستگاه لیزرشون خواهر و مادرم کلی تعریف دادن تا اومدم
    موهای کل بدنم باچهار جلسه تو مطب وی ای پی محو شدن
    دردی هم تحمل نکردم چون الکس کندلا جنتل مکس اورجینال بود که ایقد رضایتبخش بود ، اگه نه بیش از بیست جلسه لیزر با الکس کندلا رفته بودم اما بیفایده بود♥♥❤❤

  • بسیار راضی بودم رویش موهای زائدم کم شده و کاملا راضی هستم خدمات و برخورد پرسنل عالی هست🤌

  • رویش موهام کم شد مشخصه که دستگاههاشون اورجینال هستن
    پوستم‌ هم روشنتر شده
    خیلی راضی هستم از دستگاه الکس کندلا جنتل مکس کلینیک و از برخورد پرسنل ومدیریت مجموعه عالی وی ای پی لیزر،

  • کارشون عالیه. الان جلسه چهارم استارت میزنم و ۹۰درصد موهام کلا ناپدید شده. اپراتورهای با حوصله و با اخلاق و دستگاه با کیفیت. به امید روزی که همه مطبها دستگاه اورجینال وارد کنن

  • بسیار بسیار منظم و دقیق کارشونو انجام دادن و با دوجلسه ۹۰ درصد موهامو ندارم دستگاهشون الکس کندلا مدل جنتل مکس بود و بدون کثیف کاری و تماس با بدن با سری لیزر شخصی بود و همه چیز بینظیر❤️❤️

  • بهترین مرکزی بود که رفتم
    خیلی سریع جواب گرفتم
    از لحاظ بهداشت هم همه چی رعایت میشد

  • خیلی با دقت و منظم کارشون رو انجام میدن
    دستگاه جنتل مکس بهترین دستگاهی بود که انتخاب کردم

  • من چندين مطب و مركز ليزر رو امتحان كردم اما هيچكدوم نتونستن موهاي بازو و صورت منو از بين ببرن تازه بيشتر هم شدن
    اينجا با سه جلسه ليزر با الكس كندلا جنتل مكس خيلي راضي هستم و به چند نفر توصيه كردم بيان انجام بدن ضمنا خيلي تميز و بادقت بودن اپراتورها و محيط كلينيكشون❤️🙏🏻

  • فرق دستگاه‌ها لیزر رو نمیدونستم تا اینجا مشاوره گرفتم و متوجه شدم الکس کندلا جنتل مکس بهترین و قویترین دستگاه لیزر دنیاس و باهاش لیزرموهامو انجام دادن و مت جه تفاوتش با دستگاه‌های الکس کندلا معمولی شدم💯👌

  • فرق دستگاه‌ها لیزر رو نمیدونستم تا اینجا مشاوره گرفتم و متوجه شدم الکس کندلا جنتل مکس بهترین و قویترین دستگاه لیزر دنیاس و باهاش لیزرموهامو انجام دادن و مت جه تفاوتش با دستگاه‌های الکس کندلا معمولی شدم💯👌

  • کارشون عالیه تو ۲ جلسه ۹۰٪ موهام ریزش پیدا کرده
    بسیار با دقت و منظم کارشون رو انجام دادن
    برخورد پرسنل و مدیریت هم عالیه
    از لحاظ بهداشت هم همه چی رعایت میشه

  • این مرکز نسبت به جاهایی دیگه ای که رفته بودم به نظرم بهتر بود مخصوصا برخورد پرسنل و دقت در کار 🙏🏻

    • من جای دیگه قبلا رفته بودم و اصن جواب نمیگرفتم و قصد ادامه دادن نداشتم بخصوص برا صورتم تا اینکه دوستانم اومدن مطب وی ای پی چهارباغ بالا اصفهان و جالب بود برام تو مسیر با اسنپ خواستم ادرس بدم راننده بهم گفت بلده اینجا رو چون خیلی افراد که اسنپ خواسته بودن رو رسوندن اینجا و از تعریفایی که دبگرون براشون کرده بودن برا منم بازگو کرون تو مسیر و خیالم من هم خیلی راحت شد و خوشحالم از اشنایی باهاشون

    • من الان توی دوره شارژ هستم و هر به ۳و۴ماه یکبار میام برای شارژ دستگاهشون خیلی خوبه حتما برای شروع لیزرتون وی ای پی رو انتخاب کنید

  • ۵جلسه لیزر انجام دادم خیلی عالی بود و فوق العاده راضی بودم و‌کولینگ خنکی داره ❤️❤️

  • من ۷ جلسه لیزر انجام دادم خیلی تراکم موهام کم شده و اپراتور های خوبی دارن❤️

  • الکس کندلا جنتل مکس بهترین دستگاهی بود که امتحان کردم
    خیلی زود جواب گرفتم و از لحاظ بهداشت خیلی خوب بود

  • الان كه جلسه ٥ ام هستم اصلا رويش مو نداشتم، فوق العاده راضيم و اپراتور هاي خوبي دارن🙏🏻🌹

  • مرکز بسیار تمیزواپراتورهای خوش اخلاق وکیفیت کارشون عالیه ‌سریع جواب میگیری دستگاهشونم عالیه 😉

  • عالی بود
    خیلی زود جواب گرفتم
    دستگاه الکس کندلا جنتل مکس بهترین دستگاهی بود که میتونستم انتخاب کنم

  • خیلی خوب بود اينجا با سه جلسه ليزر با الكس كندلا جنتل مكس خيلي راضي هستم و به چند نفر توصيه كردم بيان

  • خیلی زود جواب گرفتم
    دستگاه الکس کندلا جنتل مکس بهترین دستگاهی بود که امتحان کردم

  • من چند جلسه داخل مرکز وی ای پی لیزر انجام دادم خیلی راضی بودم تراکم موهام خیلی کم شده 🥰
    الکس کندلا جنتل مکس اصلی یه چیز دیگه س

  • خنک کنندگی دستگاهشون عالیه برای موهای ضخیم درد خیلی کمتر حساس میشه و کیفت کارشون متفاوته

  • من قبلابه چند مرکز لیزر مراجعه کردم و جواب نگرفته بودم اما با مراجعه به مرکز vip خیلی زود جواب گرفتم و راضی هستم

  • من چند جلسه با کندلا در مرکز دیگ انجام دادم اصلا دستگاهشون اورجینال نبود و تمام موهام باز در اومد وای وی ای پی لیزر واقعا عالی بود😍😍

  • من از این مرکزراضی هستم هم بسیارتمیز کارمی کنند وهم از بروزترین دستگاهها استفاده می کنند ونتیجه کار جهت عدم رویش موبسیارعالی بود

  • الان چهار جلسه اومدم و رویش موهای بدنم کم شده دستگاهای فوق العاده ای هست و خیلی راضیم واقعا عالیه

  • دستگاهشون نسبت ب مرکز های دیگ خیلی خوبه و تراکم موهارو خیلی کم میکنه و خنک کنندگی دستگاهشون عالیه

  • کیفت کار ودستگاهشون‌خیلی خوبه
    خنک‌کنندگی قوی دارن و درد لیزر را نصف میکنه و‌اپراتور های با دقتی دارن

  • این مرکز رو به همه دوستان معرفی میکنم،یکی از مراکز خوب لیزر هست و من خیلی خوب و عالی جواب گرفتم و به همه پیشنهاد میکنم.

  • الان سالی یک بار میام مرکز برای سارژ سالیانه ام دستگاهشون خیلی خوبه البته جنتل مکس😍😍

    • جاهای دیگه قبلا میرفتم اصلا نتیجه نمیگرفتم اینجا که اومدم توی جلسه سوم رویشم خیلی کم شد….

  • از همه لحاظ خیلی خوب بود vipلیزر که بعداز ۳ جلسه تصمیم گرفتم کل نواحی رو لیزر کنم
    هم پرسنل و هم مدیریت خیلی با اخلاقن لیزر موی آقایان و بانوان چهارباغ بالا اصفهان با الکس کندلا جنتل مکس

  • ليزر موي آقايان و بانوان چهارباغ بالا در اصفهان با دستگاه الكس كندلا جنتل مكس خوب بود

  • دستگاه الکس کندلا جنتل مکس بهترین دستگاه در اصفهان چهاربااغ بالا
    از خدماتشون بسیار راضی بودم

  • از همه نظر عالی هستن مخصوصا برخود پرسنل و نحوه کار اپراتور
    از لحاظ بهداشت هم همه چی رعایت میشه

  • از رفتار پرسنل و دقت اپراتورها بسیار راضی هستم. با توجه به اینکه پوست بسیار حساسی دارم از دستگاه لیزر هم راضی هستم و مشکلی نداشتم.

  • با سلام
    من اولین بار بود به مرکز لیزر vip اصفهان مراجعه کردم و باوجود اینکه اولین بار بود کلا لیزر انجام دادم ولی همون بار اول نتیجه عالی گرفتم و واقعا راضی بودم
    ممنون از تیم خوب مرکز لیزر vip اصفهان

  • از نظر پرسنل عالی،جوابدهی خیلی خوب بود و طی ۲ جلسه ای که تا الآن داشتم رضایت بخش بوده.همچنین پیگیری در بین جلساتشون دارن

  • خیلی محیط تمیز بود و برخورد پرسنل عالی
    و دستگاه الکس کندلا جنتل مکس از بهترین دستگاها هستش

  • دستگاه جنتل مکس خیلی عالیه دردش نسبت به مرکز های دیگ کمتر و جواب دهی خوبی هم داره

  • بار اولم بود که اومدم مرکز VIP لیزر خیلی خوب جواب گرفتم همه چیز تمیز و بهداشتی بود

  • واقعا بینظیر بود جوابگیری لیزر موهام با دستگاه الکس کندلا جنتل مکس و اپراتور دقیق و کاربلد 👌👌🍓🤌

  • بیش از بیست جلسه داخل نج تا مرکز لیزر با همین دستگاه لیزر داشتم اما با اینکه همون سری لیزر شخصی رو بهمون میدادن هر جا میرفتم نمیدونم چرا جوابگیری با دستگاه کندلا جنتل مکس این کلینیک خیلی متفاوت بود ،دردش هم خیلی کم بود خیلی راضی ام با اینکه یه مقدار بیستر هزینه دادم اندازه کل این بیست جلسه لیزر و دو سال وقت هدر دادن رو تو یک جلسه اینجا جواب گرفتم🔴

  • واقعا خیلی دقیق لیزر شدم و خیلی راضی هستم در قیاس با کلینکهای دیگه واقعا متفاوت بود، یکم عزینه بیشتر دادم اما اندازه سه چهار جلسه جواب گرفتم♥️♥️

  • من دوره جلساتمو گذروندم و الان دوره شارژ هستم و تراکم موهام خیلی کم شده و عالیه دستگاهشون اورجینال

  • با سلام
    بسیار راضی هستم ، قبلا دو دوره جاهای دیگه رفته بودم اما با مراجعه به مرکز vip لیزر در همان جلسه ی اول حدود نود درصد از موها اصلا رویش نداشتند، اپراتور هم بسیار خوش برخورد هستند.

  • دستگاه الکس کندلاجنتل مکس بهترین دستگاه هستش
    و تو 4 جلسه به اون نتیجه دلخواهم رسیدم
    از لحاظ بهداشت هم همه چی رعایت میشه

  • الکس کندلای جنتل مکس اورجینال رو داخل مطب Vip امتحان کردم عالی بود جوابگیریش ، چند مطب دیگه با همین دستگاه انجام داده بودم اما باز رویش میکرد موهام ولی اینجا رویشش قط شد🌺🩷

  • مرکز لیزر بسیار عالی و با حوصله این کار انجام میشه و من بسیار راضی هستم و به جواب رسیدم

  • دستگاه الکس کندلا جنتل مکس رو تعریفشو خیلی شنیده بودم اما جای دیگه نداشتن اورجینالش رو تا اینجا یعنی مطب لیزر vip رو دوستم معرفی کرد و الان متوجه شدم چقد عالی هست جواب دهی با این دستگاه

  • نسبت به جاهای دیگه که لیزر رفتم جوابگیری بسیار متفاوتی داشت اینجا چون دستگاهشون الکس کندلای جنتلمکس اورجینال بود😍❤️

  • اول خودم اومدم مرکز لیزر شما خیلی راضی بودم که مادرم هم اومدن مرکز شما
    دستگااه الکس کندلا جنتل مکس بهترین دستگاه هستش هر۲ از محیط و برخورد و کار پرسنل لذت بردیم همه چی حرفه ای

  • سه سال وقت و هزینه گذاشتم رفتم لیزر جای دیگه ولی نتیجه نگرفتم، کاش از اول با این مرکز لیزر آشنا شده بودم، عالی بود موهای زائدم کلا نابود، قیمت‌ها هام با کیفیتی که ارائه میدن خیلی مناسبه، برخورد پرسنل هم عاالی بود 😍😍😍✔️👌

  • با وجود تیرگی پوستم که در مرکز لیزر قبلی سوخته بود اینجا با دو جلسه لیزر هم خیلی زود جواب گرفتم و هم با کندلا جنتل مکس کلینیک Vip پوستم شفاف و روشن شد ممنون ازتون 🙏❤️❤️

  • بسیار عالی بود هم دقت و وقت کافی گذاشتن هم دیتگاهشون الکس کندلا جنتل مکس بود که پوستمو روشنتر کرد بعد سه جلسه

  • قبلا حدود ۲۵ جلسه جاهای دیگه لیزر انجام دادم ،چند جلسه هم با الکس کندلا لیزر شدم اما هیچکدوم جواب نداد تازه پوستم هم تیره شد و سوخت شد
    مطب vip خیلی وقت میگذارن و بعد سه جلسه رویش موهام ۱۰در صد شده و خیلی راضی ام از کارشون بخصوص درد هم خیلی کمتر از جاهای دیگه داشت

  • من فوق العاده راضی بودم و در همون یک‌جلسه اول تفاوت رو‌حس کردم خیلی جاها رفتم اما جواب نگرفتم اما اینجا واقعا راضی بودم ممنونم با اینکه موهای نازک و پری داشتم

  • خیلی راضی هستم واقعا هم دستگاه هم اخلاقشون عالی هستن بعد از ۴ جایی که لیزر میرفتم و جواب نگرفتم مرکز لیزر رو عوض کردم و الان واقعا راضی هستم که مراجعه کردم به وی ای پی لیزراصفهان

  • بسیار عالی و بی‌نظیر بود جواب گیری لیزر وی آی پی با الکساندرایت کندلا
    نسبت به مطب‌های ديگه وقت بیشتری میذارن و مشاوره خوبی دادن قبل لیزر ممنون ازسون

  • پوستم با الکس کندلا جنتلمن مکس این مطب شفافتر و صاف‌تر شد
    خیلی راضی هستم ار ریزش موهام

  • من خیلی خیلی راضی هستم
    فقط بین جلساتم رفتم یه مرکز لیزر دیگه با دستگاه الکس و خیلی کم وقت گذاشتن و متوجه شدم چرا هزینه کمتری دادم و کلینیک VIP خیلی وقت میذارن و بادقت انجام میدن و موهام دیگه رویش نمیکنه واقعا عالی هستن

  • بعد دو جلسه پوستم رو شنتر شده بود و دیگه رویش نداشتن فقط در حد پنج درصد کل موهام رویش میکنه

  • سلام
    من تو دو جلسه اکثر موهام از بین رفت خیلی راضی بودم
    دقت اپراتور خیلی بالا بود و خیلی تایم گذاشتن نسبت به جاهای دیگه و پوستم رو تیره کردن اما اینجا با دستگاه الکستندرایت کندلا پوستم داره لطیفتر میشه

  • با یک جلسه وارد سارژ شدم اصلا تعجب میکنم چطور ۱۶ جلسه رفته بودم قبلا جاهای دیگه و نتیجه نگرفتم
    مطب وی آی پی خیلی عالی بود بخصوص برا پاهام اصن رویش نکردن موهام و دستگاه جنتل مکس اورجینال خیلی کمیابه چون لنزش الماس‌ هست و بقیه کندلاها ممکنه فیک باشن

  • معرکه بود کارتون ای ول…نتیجه خوب بود اپراتور خوش اخلاق و حرفه ای و درکل پرسنل هم درجه یک بودن😍😍

  • معرکه و خیلی راضی بودم مثل همیشه عالی و مرتب و بهداشتی و بدون درد انجام شد لیزرم و سیستم خنک‌سازی عالی بود دستگاههای لیزرشون و به روز بودن بخصوص کندلا جنتل مکس

  • باید اعتراف کنم حدود سه سال چند مرکز لیزر رو رفتم اما جواب نگرفتم تا اینکه از طریق دوستام با کلینیک vip آشنا شدم و با الکساندرایت کندلا انجام دادم‌ لیزمو خیلی راضی ام و بعد سه جلسه موهام رویش نداشت وپوستم روشن‌تر هم شد

  • الکساندرایت کندلا تو مرکز زیبایی وی آی پی بدون استفاده از ژل بود و عالی و بهداشتی با سری لیزر شخصی من واقعا بعد شش جلسه راضی ام از همه چیز ممنون

  • سلام
    من قبلا چند جا دیگه رفته بودم دستگاهش ژلی بود و یکسال کامل رفته بودم اما نتیجه ای که تو مرکز لیزر وی آی پی چهارباغ بالا دیدم با دوجلسه خیلی بهتر از ۱۱ جلسه قبل بود
    عالی بود خلاصه دستگاه الکساندرایت کندلا جنتل مکس

  • من که راضی بودم از دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا جنتل مکس با ۳ جلسه ۹۰درصد موهامو ندارم
    قبلا با همین کندلا انجام دادم جای دیگه

  • من جاهای دیگه هم لیزر رفته بودم با همین کندلا و سری لیزر شخصی اما جواب نگرفتم ولی اینجا با یک جلسه نود درصد موهام از بین رفته دستگاهتنون واقعا بینطیره و بیخود نمیگن دستگاه های لیزر اورجینال و غیر اورجینال دارن اگه دنبال دستگاه لیزر الکساندرایت آمریکایی هستین اینجا بهترین و اصلش هست

  • از طریق دوستم با کلینیک وی ای پی چهارباغ بالا اشنا شدم و خیلی راضی ام دستگاه بدون ژل و لا قدرت روشن کنندگی داشتن که اسمش کندلا جنتل مکس بود ممنون ازشون

  • خیلی راضی بودم بسیار عالی بود ممنونم واقعا پیشنهاد میکنم دستگاه الکس کندلاشون بسیار عالی بود

  • بهترينها رو براشون آرزو ميكنم واقعا كارشون بينظيره
    چند جلسه ليزر رفته بودم و پوستم مرغي يا پرتقالي شده بود و تيره تر از قبل ليزر بود قبل اينجا اما با دو جلسه خيلي لطيف و صاف شد و تقريبا مويي هم ندارم واقعا عالي

  • دختر خالم منو معرفی کرد مطب وی آی پی چهترباغ بالا و خیلی راضی ام بعد دو جلسه ۲۰درصد موهام
    با کندلا جنتل مکس البته رویش داشته…

  • خیلی عالی بود واقعا بخصوص موهای گردن رو هر جا لیزر کردم جواب نمیگرفتم
    الکساندرایت کندلا اورجینال فقط گیرتون بیاد تفاوتش رو با دستگاههای کندلا معمولی متوجه میشین

  • لیزر الکساندراین کندلا جنتل مکس بسیار عالی جواب داد موهای صورت و کمر رو بخصوص که جاهای دیگه جواب نمیگرفتم

  • قبل جای دیگه رفتم لیزر اما اصلا راضی نبودم و دنبال الکس کندلا اصلی بودم که جوابدهیش چند جلسه ای و‌قطعی هست و‌خیلی راضی ام واقعا

  • بعد سه جلسه ۷۰ تا ۸۰ درصد موهام دیگه رویش ندارن البته با جنتل مکس جای دیگه هم رفته بودم اما لنز الماس نداشت اونجا و با ۸ جلسه لیزر باز رویش داشتم

  • تا حالا ۴ جلسه اومدم و خیلی راضی بودم. نسبت به جایی که قبلا رفته بودم نتیجه خیلی بهتری گرفتم. دقت کار اپراتور هم واقعا بالاس

  • هر چی بگم کم گفتم از حرفه ای بودن اپراتورها و قدرت دستگاه لیزر کندلا جنتل مکس الکس مرکز وی ای پی

  • جای دیگه رفته بودم لیزر اما دستمو سوزوندن
    اینجا با دو جلسه نود درصد موهام ریشه کن شدن و در نمیان.. با دستگاه کندلا جنتل مکس هم انجام دادم و پوست بدنم هم روشنتر شد

    • فکرشم نمیکردم توجه خاصی هم به شخص آقا بشه در این زمینه درمانی
      جواب گرفتم خیلی خوشحالم برای انتخاب شما ممنون

  • قبلا لیزمو با همین الکساندرایت کندلا انجام داده بودم ولی نا امید شده بودم چون موهام باز رویش میکرد بعد از ۱۵ جلسه تا اینکه با کلینیک وی آی پی آشنا شدم و بعد ۲جلسه ۹۰ درصد موهام دیگه رویش نمیکنه
    ب خصوص خط ریشم

  • واقعا عالی بود با سه جلسه ولی یک جلسه بینش رفتم جای دیگه لیزر کردم با دستگاه الکسندرایت کندلا ولی موهام برگشت به حالت قبل و رویش کرد که پشیمون شدم باز اومدم با دستگاه الکس کندلا جنتل مکس مطب وی آی پی و خیلی راضی ام بخصوص لیزر صورتم و گردن و بازوهام

  • خیلی راضی هستم از کار بادقت و وقتی که صرف میکنن من قبلا ۱۵ جلسه چند جا دیگه رفتم اما جواب دلخواه رو نگرفتم تا اینکه با دستگاه این مرکز vip انجام دادم و فوق العاده بود نتیجه بخصوص که دستگاهشون با اینکه همون سری لیزر که جاهی دیگه داده بودنداستفاده کردم اما دستگاه با دستگاه هم فرق داره ظاهرا.. کندلا جتتل مکس واقعییش گیر بیاد خیلی خوبه واقعا

  • من از کلینیک وی آی پی خیلی راضی ام تو دو جلسه اندازه 23جلسع لیزر که جاهای دیگه رفتم با مادرم و خواهرم جواب گرفتم و حتی بهتر
    اونجا حدود 1200 برا فول بادی هزینه میکردیم هر جلسه و حساب که میکنم جمعا بیش از 25میلیون هزینه شد بجز هزینه رفت و شد و درد و وقتی که گذاشتم… واقعا ازشون ممنون و دوستام هم دارن میان اینجا البته تعرفه اینجا حدود 1800 بود ولی واقعا ارزش داشت

  • من از مطب وی ای پی خیلی راضی ام
    بخصوص از دستگاه لیزر کندلا شون که مدلش کندلا جنتل مکس بود خوندم و با اینکه قبلا لیزر رفته بودن با هنین دستگاه اما اینجا خیلی عالی بود نسبت به جاهای دیگه و ۹۹ درصد موهام رویش نکردن با دو جلسه لیزر
    ممنون از پرسنل خوش اخلاق و محیط شیک و بهداشتی و دستگاه اورجینالشون

  • دو سال چند جا لیزر میرفتم با همین الکساندرایت کندلا و الکس کندلا و.. اما جنتل مکس کلینیک وی آی پی چهارباغ بالا فوق العاده جواب داد با سه جلسه 80 درصد موهام رویش نمیکنن و خیلی راضی ام از کارشون
    بدون ژل و بدون درد غیر قابل تحمل بود

  • من خودم اپراتور لیزر یه مطب دیگه ام.. اما جواب نمیگرفتم اونطور که دلم میخواست ولی چندتا دوستام اومده بودن کلینیک لیزر و زیبایی وی ای پی چون هم بدون ژل بود دستگاهشون هم سری لیزر شخصی داشت و هم موهای صورت و بازو و کمرشون جواب گرفته بودن و مطمئن شدم دستگاه لیزرشون اورجینا هست و دیگه خودمم اومدم و بعد دو جلسه کل بدن من دیگه رویش نداشت و حتی حس میکنم یکم روشنتر شده پوستم با لیزر الکساندرایت این مرکز و حدود 80 درصدشون تو همون جلسه اول ریزش داشت و فوق العاده اس… بیخود نمیگن دستگاه اورجینال جنتل مکس کم یابه چون قیمتش خیلی گرونتر از کندلاهای بازاری و روتین هست چیزی حدود پنج شش برابر و کمتر کلینیکی داره ازش ولی نمیدونستم تا این حد تفاوت داره نتیجه کار… البته تعرفه های لیزر مرکز ما و جاهای دیگه شاید سی چهل درصد کمتر باشه اما ارزش داره واقعا با این سرعت جواب گیری از لیزر موهای کل بدنم و بخصوص صورت و گردنم

  • از برخورد پرسنل محترم. VIP by BCلیزر هر چی بگم کمه قبلا لیزر با الکساندرایت کندلا رفته بودم اما اپراتورای ایجا فوق العاده با دقت هستن و جالب بود برام که دوستم موهای صورت و گردنش رو لیزر کرده بود و جواب گرفته بود با چند جلسه تو همین کلینیک برا همین راغب شدم بیام و با ورژن جنتل مکس انجام شد و از تصمیم راضی هستم….
    ❤️❤️

  • خیلی عالی و بی‌نظیر بود تجربه ی خوبی بود به همه پیشنهاد میکنم اگه ناامید شدن از لیزر موهاشون یه سر بیان کلینیک وی ای پی با دستگاه‌های اورجینال الکس کندلا تست بزنن

  • از برخورد پرسنل بسیار راضی بودم ، اپوراتور عالی و با دقت و دقیق بود فوق العاده راضی بودم با دستگاه الکساندرایت کندلا جنتل مکس ،جواب گرفتم و راضی هستم ، کلینیک vip لیزر بهترین مرکز اصفهان است .

  • خط ریش و زیربغل رو رفتم فوق العاده راضی بودم الان چند جلسه فول بادی میام مرکزتون
    خیلی زیاد راضی هستم و به دوستامم معرفیتون کردم 🙏🏻سپاس از پیگیری و برخورد مناسبتون

  • سلام من از پیگیری پرسنل و برخوردشون تشکر میکنم
    من سه جلسه اومدم و فوق العاده راضی ام تموم ناحیه هایی که باهاشون مشکل داشتم موهاش ریزش داشته ممنون از دقت اپراتورتون و وقتی که برای ما گذاشتین

  • من مربی باشگاه بدنسازی اقایانم
    شاگردام و فرستادم فوق العاده راضی بودن بدون درد و سوختگی همه راضی بودن ممنون

  • لیزر مو الکساندرایت مرکزشون عالی بود از هر نظر
    هم‌اپراتورها وقت کافی صرف کردن هم نتیجه بخش بود با کندلا جنل مکس

  • کاملا راضی بودم
    هم از دستگاه کندلا جنتل مکس هم از برخورد پرسنلتون و زودتر از انتظارم جواب گرفتم

  • رضایت کامل داشتم از کلینیک وی ای پی لیزر همچنین از برخوردشون و از دستگاه کندلا الکساندرایت جنتل مکس 🥰

  • خیلی خوب بود و جوابی که میخواستم رو تونستم در مدت کوتاهی بگیرم از لیزر موهای زاید و با الکساندرایت مرکز کلینیک Vip…

  • خیلی خوب بود و جوابی که میخواستم رو تونستم در مدت کوتاهی بگیرم از لیزر موهای زاید و با الکساندرایت مرکز کلینیک Vip چهارباغ بالا

  • همه چیز پرفکت بود بنظرم از محیط شیک و بهداشتی بگیر تا اخلاق و دقت و وقتی که میذارن تعریف دستگاهشون رو از دوستام خیلی شنیدم که اومدم اینجا

  • من دوجلسه هست که این مرکز مراجعه میکنم و کاملا راضی هستم ، خواهرم قبلا دو تا مرکز دیگه مراجعه کردند ولی راضی نبودند ولی با یک جلسه به این مرکز کاملا جواب مثبت گرفتند و به من معرفی کردند الکساندایت کندلا اصلی خیلی کمیابه و اینجا بهترینش هست واقعا

  • دستگاه لیزرشون جنتل مکس بود و اثرگذاری خیلی خوبی داشت و تقریبا بعد از جلسه چهارم ۸۰ درصد موها برطرف شد و راضی هستم

  • من چند باری تو مراکز لیزر دیگه رفته بودم و جواب نگرفته بودم اما با چند جلسه تو این مرکز بیشتر از نود درصد موهام دیگه در نمیاد و خیلی از کارشون راضیم .و این مرکز خوبی که داشت که واقعا رعایت نکات بهداشتی رو میکردند و سری شخصی برای هر فردی استفاده میشه ومن حین لیزر هیچ دردی نداشتم .🙏🙏

  • سلام. من از این مرکز بسیار راضی هستم. موهای کمر و شکم و دستم بسیار کم شده
    ممنون از این مرکز

  • کادر عالی و نتیجه خیلی خوبی دیدم کاملا راضی هستم
    وقتی که صرف کردن از جاهایی قبلی خیلی بهتر و بیشتر بود و دستگاه لیزر الکس کندلا جنتل مکس بهترین هست

  • از برخورد پرسنلتون راضی بودم و طی جلساتی که با دوستام اومدم عالی بودین جواب گرفتم ممنون از کار خوبتون😍❤️

  • دخترم جلسه پنجم لیزرشه و تقریبا تمام موهای زائد ریزش داشته و تک و توک رویش داشته و پوستشون هم روشن‌تر شده با چند جلسه و خودم هم جلسه دوم صورت وگردن بود و تقریبا ۹۰د صد موهام در نمیان دیگه و خیلی راضی هستم از دستگاه لیزرشون که کندلا بود و از اپراتور الکساندرایت که خیلی صبور و با اخلاق بودن

  • من و همسرم از تهران میایم مرکز زیبای وی ای پی چهارباغ بالا و چند نفر از دوستامون همگی خیلی راضی هستیم با اینکه خودم در زمینه زیبایی فعالیت دارم تو کلینیک لیزر با دستگاه الکساندرایت کندلا جنتل مکس و لی اینجا خیلی وی ای پی انجام میشه تمام مراحل کارشون

  • خیلی کلینیک ترتمیز و‌خوبی هست توصیه میکنم بهتون استفاده کنین
    من قبل اومدنم یه ناحیه رو تست شات زدم و دو هفته بعد که دیدم خیلی خوب بود نتیجه لیزرم نوبت گرفتم و بعد ۴جلسه واقعا رضایتبخشهoo

  • من از شهرستان میام راه دور جلسه پنجمم هست و خیلی خیلی از کلینیک زیبایی و لیزر وی ای پی چهارباغ بالا راضی هستم الان هم خواهرمو و دوستمو اوردم که تخفیف ویژه بگیرم و گویا سه نفر که بشن تعداد نفرات معرفی شده یه ناحیه رایگان لیزر میکنن و این خیلی خوب هست

  • من ۲۰ جلسه با دستگاه ژلی رفتم لیزر اما جواب نگرفتم خواهرم حدود ۵ جلسه اومدن لیزر وی آی پی و خیلی راضی بودن
    تصمیم گرفتن منم بیام vip چهارباغ بالا و با یه جلسه خیلی تفاوت رو احساس کردم هم دستگاهشون با سری لیزر شخصی بود و خیلی تمیز و بدون ژل و کثیف کاری و ریزش موی فوق العاده داشتم

  • من از مشهد میام اصفهان و تاریخ مراجعه به اصفهان رو با نوبت لیزرم هماهنگ میکنم واقعا از کار مطب خیلی راضی هستم و موهای صورت و گردنم خیلی بهترشده با دستگاه الکساندرایت جنتل مکسشون هم انجام دادم که هزینه ش بیشتر بود اما خیلی عالی بود چون قبلاً سابقه لیزر داشتم اما اصلا به این کیفیت نبود کارشون وقت هم نمی‌داشتم برام اما وی آی پی چهارباغ بالا واقعا پیگیر جواب گیری لیزرم بودن و عالی کارشون واقعا

  • خیلی عالی بود همه چیز بخصوص اپراتور و دستگاه لیزرشون که حتی موهای صورت و باروک رو از بین برده با دو جلسه لیزر الکساندرایت کندلا در مرکز وی آی پی چهارباغ بالا

  • یک جلسه رفتم و تقریبا ۹۰ درصد از موها رشد نداشتن یا ریزش داشتن
    با سری لیزر شخصی حس تمیز بودن و بهداشت کامل از محیط هم القا میشد و خوشایند

  • خیلی راضی بودم از دستگاه لیزرشون قبلا با دستگاههای الکس ارزونتر هم رفته بودم اما اصن رضایتبخش نبود نه جواب گرفتم و نه تمیز و بهداشتی بود اما لیزر وی ای پی عالی بود

  • قبلا ۹ جلسه جاهای دیگه لیزر رفته بودم با الکس دکا اما این جواب نمیگرفتم و از طریق دوستم با مرکز وی ای پی چهارباغ بالا اصفهان آشنا شدم ‌طی چهار جلسه خیلی راضی بودم… پرفکت بود❤️🌹

  • رعایت بهداشت عالی، برخورد عالی پرسنل، جواب گیری عالی نسبت به تعداد جلسات، پاسخگویی سریع با الکساندرایت جنتل مکس چهارباغ اصفهان

  • رعایت بهداشت عالی، برخورد عالی پرسنل، جواب گیری عالی نسبت به تعداد جلسات، پاسخگویی سریع با الکساندرایت جنتل مکس چهارباغ اصفهان عالی بود

  • خیلی خوب بود ممنون از دستگاه لیزر بی‌نظرتون
    شنیده بودم الکس کندلا اورجینال باشه تو جلسه اول از شدت ریزش مواها متوجه کیفیت دستگاه میشیم و خیلی خوشحال م از انتخاب مرکز لیزر وی ای پی چهارباغ بالا

  • خیلی خوب بود ممنون از دستگاه لیزر بی‌نظرتون
    شنیده بودم الکس کندلا جنتل مکس اگه اورجینال باشه تو جلسه اول از شدت ریزش مواها متوجه کیفیت دستگاه میشیم و خیلی خوشحال م از انتخاب مرکز لیزر وی ای پی چهارباغ

  • قبلا چند جای دیگه با همین دستگاه الکساندرایت لیزر انجام داده بودم بخصوص صورتمو دو سال حدودا لیزر کردم اما همش رویش داشت ولی با معرفی دوستم به کلینیک زیبایی و‌لیزر وی ای پی اومدم و الان متپجه تفاوت چشمگیر کارشون شدم و خیلی راضی هستم و‌قرار شد با معرفی چند نفر لیزر رایگان مو ازشون هدیه بگیرم

    • واقعا بینظیره کارشون
      لیزر مو با دستگاهای دیگه رو امتحان کردم اما جواب نگرفتم تا اینکه دوستام گفتن دستگاه لیزر وی آی پی چهارباغ بالا اورجینال هست و الکس کندلا امریکایی…

  • قبلاً جاههای دیگه رفته بودم لیزر اما نه وقت کافی صرف میکردن نه بهداشت داشتن تازه درد هم داشت و نتیجه مطلوبی هم نداشت
    شنیده بودم که لیزر الکساندرایت کندلا این کلینیک موهای صورت و بازو رو هم سریع ازبین میبره و بعد چند جلسه خیلی راضی هستم و خوشحالم با اینکه از اون طرف شهر میام تا چهارباغ بالا اما واقعا ارزش داشت…

  • من همه دوستام رو آوردم مطب لیزر وی آی پی چهارباغ بالا چون خودم خیلی راضی بودم از دستگاه‌شون الکساندرایت کندلا عالیه اگه اصل آمریکا باشه موهای صورت و گردن هم خوب جواب میگیرین و دوستام هم رضایت دارن

  • واقعا تأثیر داشت لیزرتون من قبلاً دوسال جای دیگه میرفتم اما رویش موهام ادامه داشت تا اینکه با لیزر الکساندرایت چهارباغ بالا آشنا شدم و خیلی راضی ام از کارتون و موهام خیلی کمتر شد و عای بود

  • بعد از دو جلسه رویش موهام قطع شده و فوق العاده راضی هستم
    رفتار اپراتور ها هم خیلی عالی هست
    دوستتم وومدا بودن که من هم اوندم و گفته بودن دستگاه لیزرشون اشل هست و خیلی رضایت داستن از الکساندرایت کندلا مطب چهارباغ بالا در اصفهان

  • بسیار عالی بود دستگاه لیزرشون البته وقتی که میذارن دوبرابر جاهای دیگه س چون من خیلی امتحان کردم جاهای دیگه رو و باکلی تحقیق اینجا اومدم با سه جلسه موهای بدنم همه رویشش قط شده
    الکس کندلا جنتل مکس اورجینال خیلی کمیابه و پیشنهاد میکنم مطب لیزر وی ای پی چهارباغ بالا رو ….

  • من دوجلسه لیزر مو زائد داشتم تو مطب وی آی پی چهارباغ بالا و ۸۰ درصد موهام ریزش داشته و امروز جلسه سومم هست از برخورد پرسنل و اخلاق و مرامشون خیلب راضی ام و همچنین از محیط دلباز و شیک مطب و نوبت و پیگیریهای خوبی که دارن ممنون

  • سلام وقتتون بخیر من چندتا کلینیک تهران و اصفهان امتحان کردم اما اصن موهام کمتر نمیشد حتی برخی نواحی مث لیزر کوهای زائد صورت و گردن و بیکینی م اصن رضایتبخش نبود وتوسط دو نفر به اینجا معرفی شدم و قصد نداشتم دیگه ادامه بدم تا دوماه استوری هاشونو میدیدم و تصمیم گرفتم بیام اصفهان برا وقت لیزر و خداذروشکر بعد یک ماه و نیم‌فقط ده درصد موهام رویش کرد و خیلی راضی بودم با اینکه جاهای قبل هم میگفتن دستگاه لیزرشون الکساندرایت ولی تفاوتش خیلی چشمگیر بود و خواستم تشکر ویژه کنم ازتون که اینقد خفن و حرفه ای بودین🌺🌺

  • سلام
    از طریق گوگل با این کلینیک آشنا شدم و برا لیزر موهام مراجعه کردم ده درصد هم شاید کمتر از موهای زائد بدنم رویش میکنه و خیلی رضایت دارم هم از دستگاه لیزرشون که با لنز اورجینال الماس طوری که داره موهای صورتدو گردنم رو از بین برد هم بقیه نواحی و از نظر بهداشت هم بسیار عالی بود هم دستگاه بدون ژل و روغن بود و هم محیط شیک و بهداشتی و دلبازی داشتن واقعا الکس کندلا اورجینال که میگن تاثیرش فوق العاده س توصیه میکنم به عزیزان بخصوص کساییکه جواب نگرفتن از دستگاههای سایر مطبها مث ددست خودم که اوده و اوشون هم خیلی راضی هستن.. بخصوص بازو و صورتشون

  • من از طریق سایت با مرکز لیزر وی آی پی آشنا شدم.
    واقعا بهداشت و نظافت رعایت شده بود…
    نحوی برخورد با مشتری عالی بود.
    دستگاهشون الکساندرایت کندلا جنتل مکس پرو بود بدون درد هم بود
    بعد از چند جلسه لیزر شاهد از بین رفتن مو بودم
    واقعا کارشون عالیه. تشکر..

  • من از طریق سایت با مرکز لیزر وی آی پی آشنا شدم.
    واقعا بهداشت و نظافت رعایت شده بود.
    نحوی برخورد با مشتری عالی بود.
    دستگاهشون الکساندرایت کندلا جنتل مکس پرو بود بدون درد هم بود
    بعد از چند جلسه لیزر شاهد از بین رفتن مو بودم
    واقعا کارشون عالیه. تشکر از مجموعه وی ای پی

  • کلینیک لیزر چهارباغ بالا اصفهان رو یکی از آشناهام بهم معرفی کرد و خیلی از کارشون راضی هستم ، بهداشت محیط و رفتار پرسنل خیلی خوبه و از نتیجه لیزر هم خیلی راضی ام چون نسبت به بقیه جاهایی که رفتم خیلی بهتر بودن
    قبلا ده جلسه جای دیگه با لیزر الکس انجام داده بودم و هیچ نتیجه ای نگرفنه بودم اما کلینیک لیزر چهارباغ بالا خیلی حرفه ای عمل کردن بخصوص در بخش لیزر موی زاید

  • از طریق سایت باهاشون آشنا شدم و تا الان ۵ جلسه اومدم
    خیلی خوب جواب گرفتم
    و روی موهای نازک خیلی موثر بود با الکس کندلا منتل مکس پرو مطب وی ای پی چهارباغ بالا اصفهان.

  • این مرکز لیزر واقعا از همه نظر عالیه و با جلسه اول شما واقعا بازدهی فوق العاده اون رو می بیند. همچنین برخورد کارنان هم بسیار عالیه و از نظر بهداشتی هم همه موارد اجرا میشه ، من که واقعا با وسواس زیادی این مرکز رو انتخاب کردم و بسیار هم راضی ام . الکسانداریت کندلا اورجینال بینظیره بدون درد و عوارض هست حتی پوستم روشنتر و خیلی صاف و لطیف شده نسیت به قبل لیزر وی ای پی چهارباغ

  • مرکزی با محیط بسیار آرام و تمیز
    با پرسنلی بسیار منعطف و مهربان
    دستگاهی بسیار پیشرفته
    رعایت بهداشت بالا
    دستگاه الکس بدون درد

  • خیلی راضی ام
    همون جلسه اول نتیجه کار رو دیدم و خواهرم اینجا اومده بودن و معرفی کردن و از تیم باتجربه و دقیق و دستگاه الکساندرایت کندلا هم بدون درد بود و اذیت نشدم به هیچ وجه

  • من طی چند ماهی که اومدم خیلی راضی بودم از لیزر الکساندرایتشون واقعا بینظیز بود
    هم از نظر کیفیت و هم برخورد عالی بود همه چی

  • من دو جلسه اومدم
    مرکز وی ای پی لیزر چهارباغ بالا جلسه دوم خیلی بهتر جواب گرفتم و‌کاملا راضی هستم
    خیلی پیگیر نوبتم شدن ولی محیط و اخلاقشون عالی هست

  • سلام و درود من حدود چند سال لیزر میکردم و اصلا هیچ گونه جوابی نگرفتم و پوستم به مرور زمان دچار لک و نیروی هم شد اما بعد از دو جلسه اومدن به مرکز شما واقعا جواب چشمگیری گرفتم و بسیار راضی بودم ممنون از شما ❤️🫶🏻و

  • من ۱۵ جلسه با دو دستگاه کلاریتی و دکا لیزر انجام داده بودم که دستگاه اول رو بخاطر عدم جواب دهی بیشتر و دستگاه دوم رو به دلیل دقت پایین اپراتور و عدم جوابدهی تغییر دادم.
    سه ماه پیش با این مرکز لیزر اشنا شدم و پس از تحقیق و وسواس زیاد، تایم لیزر گرفتم.
    دو جلسه لیزر انجام دادم و رویش موهام بسیااار بسیار کم بوده و واقعا از دستگاه و دقت بالای اپراتور خیلی راضی هستم از دستگاه الکس کندلا جنتل مکس این مطب

  • من از لیزر موهام خیلی راضی هستم
    بخصوص صورت و گردنم که موهای روشنتر داشت و هیچ کجا توصیه نمیکرذن لیزر کنم تا اینکه دوتا. از دوستام اومده بودن کلینیک. Vip چهارباغ بالا و من هم نوبت رزرو کردم و عالی بود نتیجه با دستگاه الکس کندلا امریکایی خیلی پوست نرمتر و روشن شده..
    ممنون ازشون واقعا

  • از اولین جلسه جوابدهی عالی بوده و کاملا راضی هستم از این مرکز و دستگاه الکس کندلا امریکا اصلی

  • من حدودا یکسال پیش اومدم وی آی پی لیزر اصفهان
    و موها بازو وگردنم با سه جلسه از بین رفت و الان بعد اینهمه مدن اومدم یه سری جاها موهای کم رویش داشته اما صورتم باز دراومد چون باردار شدم ولی خیلی جاها هزینه کمتری میگفتن اما چون اینجا دستگاه لیزرشون کندلا آمریکا بود و خیلی هم وقت میذارن اپراتورای مطب باز اومدم

  • محیط بسیار مناسب و تمییز، زیرانداز مخصوص و سر مخصوص رو از همون جلسه اول بهتون میدن. خیلی با حوصله و دقت تمامی نواحی رو لیزر کردن.کارآمدی و اثر دستگاهشون فوق‌العادس و از جلسه دوم من ۹۰ درصد موهام دیگه درنیومده بود. بازه زمانی که واسه لیزر میرفتم هم تقریبا ۲۵ روز یکبار بود. من کلی سرچ کردم و هم از تو اینترنت اینجا دیدم رتبه بالایی داره هم تو گوگل مپ همه راضی بودن ازشون و دستگاه الکس اصلی مطب

  • با اینکه جلسه دومم هست ولی اصلا زیاد مو در نیمد رفتارشون هم عالی دستگاه لیزرشون رو خیلی تحقیق کردم و از انتخاب الکس کندلا راضی ام از لیزرم

  • مرکز بسیار عالی هست و کارکنان با اخلاق و خوش برخوردی دارندهمچنین از دستگاه لیزر به شدت قوی برخوردار هستند الکساندرایت کندلا جنتل مکس پرو پلاس

  • من چندسال بودکە اینجامیومدم کینیک وی ایبی چەارباغ بالا وبخاطردور بودن مسیرم یە مدت نیومدم .وبخاطربی سابقە بودن جایی کە رفتم دست من رو سوزوندن ومن مجددبە کلینیک لیزرVIPمراجعە کردم وراضی هستم. و دیتگاە خنک ساز الکساندرایت شون عالیە نمیسوزنە پوست رو بە ەیچ وجە

  • من چند مرکز مختلفو امتحان کردم ولی راضی نبودم چون برام تایم کافی نمیزاشتن و دقت به خرج نمیدادن و بعضی نواحی درست شات نمیخورد و میموند ولی با تحقیق در گوگل و خواندن نظرات مراجعین vip لیزر متوجه رضایت عموم شدم و مراجعه کردم و خیلی راضی بودم چون هم کادر خیلی خوبی دارن هم اپراتور ها عالی هستن و با دقت و تایم کافی میزارن و راضی ام از دستگاه لیزر اکس مطب و اخلاق خودشون ممنون

  • بسيار عالي بود قبلا رفته بودم ايران ليزر بدا بيكيني زيربغل٧٠٠ تومن ميدادن اما اصن جواب دلخواه نميگرفتم تا با وي آپي ليزر اصفهان از طريق دوستم آشنا شدم و دستگاه الكس كنلا بينظيرشون مرسي

  • من به پیشنهاد خواهرم که قبلا مراکز دیگه رفته بودند و رضایت نداشتند و با مراجعه به وی آی پی لیزر سه چهار جلسه ای جواب گرفتن و تو شارژ رفتن به این مرکز مراجعه کردم و خودمم قبلا در مراکز دیگه رفته بودم و رضایت نداشتم ولی در vip لیزر هم از رفتار و اخلاق کادرشان‌ و هم از دستگاهشون لیزر الکس کندلا آمریکا و هم از دقت و تایمی که اپراتور هایشان‌ گذاشتند بسیار رضایت داشتم و با سه جلسه لیزر ۹۰ ٪ موها رویش ندارن

  • من سه سال پیش این مرکز لیزر میومدم و موهام رویش نکرد الان داخل شارژ هستم و بعد از دوسال برای شارژ اومدم اپراتورشون عالی بود و یک ساعت و نیم تایم برام گذاشتن دستگاه لیزر الکس کندلا جنتل مکس اینجا بینظیره حتی برا صورت و گردن

  • یکسال پیش اومدم لیزر وی آوای چهارباغ بالا و گل بدنم و صورت و گردنم رو لیزر کردم و بخصوص برا گردنم که خیلی مو داشت به توصیه دوستم خانم کاظمی اومدم و خیلی راضی ام و الان بعد یکسال برا شارز اومدم با همون دستگاه باباشون لیزر الکس ماندلا مجهز به الماس مطب

  • یکی از دوستام بهم این مرکز معرفی کرد و واقعا راضی بودم و نحوه برخوردشون عالیه و معصومه جان ر بخش رسیپشن همانند غلام حلقه به گوشی دورم میچرخید و پذیرایی می‌کرد واقعا مرسی ازش و از دستگاه الکس کندلا آمریکایی شون…

  • من مرکز لیزر وی ای پی اومدم خواهرم اومده بود خیلی راضی بود منم اومدم خیلی عالی بود راضی بودم رویش خیلی کم شد با دستگاه لیزر الکس کندلا آمریکایی

  • بسیارعالی
    کاملا راضی هستم مخصوصا از کادر محترم و اوپراتور های لیزر الس کندلا وی آی پی

  • سلام
    من از طریق یه دوست معرفی شدم و بسیار راضی بودم و جواب گرفتم و هم از برخورد پرسنل و کار اپراتور ها و دستگاه الکس کندلا انها بسیار راضی بودم‌…

  • من از کلینیک وی ای پی لیزر خیلی راضی هستم از دستگاه الکس کندلا و مخصوصا خنک کننده ی اضافه،از برخورد پرسنل و اپراتور و در کل از همه چیز اینجا راضی هستم…

  • قبلا جای دیگه رفته بودم با الکس اما اصلا رضایت نداشتم اینجا اومدم با مطب وی آی پی لیزر الکس کندلا چهار باغ بالا و لیزر مجهز به الماس جنتل مکس پرو با دو جلسه خیلی رضایت دارم

  • سلام
    من در این مرکز بسیار راضی بودم
    هم از دستگاه الکس کندلا جنتل مکس
    هم از اپراتور هایشان که با دقت و تایم کافی میزنند

  • باسلام
    من از خدمات وی آی پی لیزر و دستگاه لیزر الکساندرایت کندلاشون بسیار راضی بودم و نتیجه ی فوق العاده ای گرفتم طی جلسات اولیه ام پیشنهاد میکنم با اطمینان خاطر خدمات لیزرتون رو تو این مرکز انجام بدید

  • لیزر الکس کندلا جنتل مکس در مرکز لیزر vip چهارباغ بالا رو بعد چندین کلینیک لیزر امتحان کردم و عالی بود بخصوص برای لیزر مو صورت وگردن و بازو

  • لیزر الکساندرایت کندلا اینجا بینظیره
    با اینکه چهارباغ بالا میشینم و مطب زیاد داره ولی اصلا نتیجه نگرفتم از لیزرشون .. همین سری لیزر زرد رنگ هم دادن بهم همه جا اما نتیجه لیزر در وی آی پی قابل مقایسه نیست….

  • من از طریق گوگل و بخش نظرات وبسایت کلینیک لیزر وی آی پی چهارباغ بالا اومدم و خیلی راضی بودم و دو جلسه ای جواب گرفتم بخصوص که دنبال دستگاه لیزر الکس آمریکایی بودم که اصل باشه و زود جواب بگیرم چون عازم خارج از کشور هستم

  • من قبلا جاهای دیگه با الکس میرفتم لیزر اما نه وقت کافی میذاشتن نه تمیز بود کارشون
    تو گوگل بهترین مرکز لیزر الکس کندلا سرچ زدم وی آی پی چهارباغ بالا رو آورد بالا برام و با خوندن نظرات اعتناد بیشتری کردم و الان بعد دو جلسه واقعا راضی ام ..

  • ۱۸ فوریه ۲۰۲۴ در ۱۲:۰۲ ب.ظ
    من قبلا جاهای دیگه با الکس میرفتم لیزر اما نه وقت کافی میذاشتن نه تمیز بود کارشون
    تو گوگل بهترین مرکز لیزر الکس کندلا سرچ زدم وی آی پی چهارباغ بالا رو آورد بالا برام و با خوندن نظرات اعتماد بیشتری کردم و الان بعد دو جلسه واقعا راضی ام ازشون

  • ۱۸ فوریه ۲۰۲۴ در ۱۲:۰۲ ب.ظ
    من قبلا جاهای دیگه با الکس میرفتم لیزر اما نه وقت کافی میذاشتن نه تمیز بود کارشون
    تو گوگل بهترین مرکز لیزر الکس کندلا سرچ زدم وی آی پی چهارباغ بالا رو آورد بالا برام و با خوندن نظرات اعتماد بیشتری کردم و الان بعد دو جلسه واقعا راضی ام واقعا حرفه ای هستن

  • من خیلی از دستگاه و اپراتور راضی بودم قبلا جای دیگه میرفتم و موهای پرزی رو جواب نگرفتم ولی بعد از اومدن به این مرکز موهای پرزیم هم از بین رفته
    بخصوص الکساندرایت کندلا مرکز لیزر وی ای پی چهارباغ بالا

  • من قبلا جاهای دیگه با الکس میرفتم لیزر اما نه وقت کافی میذاشتن نه تمیز بود کارشون حتی باعث شده بودن خط گردنم را خراب کنن
    داخل اینستاگرام سرچ کردم و مرکز لیزر الکس کندلا وی آی پی چهارباغ بالا را آورد بالا و با خوندن نظرات اعتماد بیشتری کردم و الان بعد ۹ جلسه واقعا راضی ام و نواحی دیگر هم اضافه کردم
    اپراتور ها این مرکز با دقت بالایی کار میکنن.. ممنون

  • بسیار عالی بود درحین کار مرتب سوال میشد که وضعیتم چگونه است،عدسی چند بار تعویض شد،جلسه قبل هم که خیلی خوب جواب داد فقط الکس کندلا این مطب خوب بود….

  • یکی از دوستام اومده بودن مرکز لیزر وی آی پی چهارباغ بالا و خیلی راضی بودن و چون میدونستم خیلی تحقیق کردن به حرفشون اطمینان کردم و داخل گوگل دیدم بهترین مرکز لیزر اصفهان هستن و اومدم و راضی هستم از کارشون

  • من و همسرم از طریق گوگل آشنا شدیم با لیزر الکس کندهایی کاملا اصفهان مرکز وی آی پی چهارباغ بالا و قبلا جای دیگه لیزر میرفتم این دقت و وقت کافی صرف نمیکردن و ای اینجا هزینه بیشتری میدم اما خیلی بهتره و در واقع یک جلسه لیزر در این مطب برابره چند جلسه داخل مطب قبلی بود واقعا

  • تو 5 جلسه اومدم vip laser Isfahan
    کاملا راضی بودم نتیجه گرفتم با همین جلسات و دستگاه الکساندرایت آمریکایی شون

  • من از اراک میام بسیار عالی و نتیجه بخش ، محیطی خیلی خوب و دوستانه برخورد فوق‌العاده و عالی
    الکساندارت کندلا شوندهم بدون درد بود…

  • مادرم اومدن مطب وی آی پی چهارباغ بالا اصفهان و خیلی راضی بودن من هم تصمیم گرفتم هر موقع میام اصفهان از تهران نوبت رزرو کنم و الان موهای صورت و پشت لبم بعد ۶ جلسه رویش نداشتن و خیلی راضی ام از اپراتور و دستگاه بینظیرشون چون تهران هم الکساندرایت کندلا بود اما اصل آمریکا نبود

  • سلام ،من خیلی راضی بودم ،ممنون از اپراتور و دستگاه لیزر الکساندرایت مرکز لیزر چهارباغ بالا و وقتی که صرف هر نفر میکنن

  • خیلی ممنون راضی بودم من از طریق دوستم با این مرکز آشنا شدم و بعد از عوض کردن مرکز لیزرم و استفاده از دستگاه الکس کندلا با سنگ الماس توی دو جلسه وارد شارژ شدم و الان رویش مو ندارم اصن

  • خودم میومدم لیزر برای صورت و گردنم و بعد کامل اومدم و پسرم را هم اینجا آوردم اینجا البته دوستم خانم مرادی اومده بودن و تعریف دادن و من هم بعد دو جلسه واقعا بعد دو جلسه 90 درصد موهام رویش نمیکنه و دستگاه لیزر الکس مطب چهارباغ بالا فوق العاده بود

  • و خیلی راضی بوم دوستامون قبلا اینجا اومدن و نتیجه خوبی گرفته بودن تعریف لنز الماس دستگاه الکس کندلا امریکایی رو داده بودن تو گوگل هم دیدم بهتربن مرکز لیزر اصفهان هستن و اومدم

  • واقعا خفن و عالی هستین .😍😍 لیزر الکساندرایت کندلا کاشان میرفتم اما اینجا عالی

  • قبلا ۱۸ جلسه لیزر با کندلا و سایناشور انجام دادم اما تازه متوجه شدم فقط ورژن الکساندریات کندلا جنتل مکس پرو لنز الماس داره که ساخت آمریکا هست و موهای کرک رو از بین میبره ولی چون دیدگاهش خیلی گرونقیمت هست دیدگاهش کمیابه و تو مرکز لیزر وی آی پی چهارباغ بالا از تابلو مطب دیدم و اومدم و کلی راضی هستم…

  • خیلی عالی بود
    بخصوص برا صورتم خیلی عالی بود داخل گوگل دنبال بهترین مرکز لیزر الکس کندلا بودم ‌بعد استوریای اینستاشون‌رو دیدم و الان جلسه ششم هست و خیلی راضی ام ممنون از لیزر وی آی پی چهارباغ بالا اصفهان

  • لیزر الکساندرایت کندلا وی آی پی چهارباغ بالا عالی بود با خیال راحت نوبت رزرو کنین

  • از طریق دوستم به کلینیک وی آی پی چهارباغ معرفی شدم
    چندسال بود درگیر لیزر بودم اما جواب نمیگرفتم تا اینجا با یک جلسه ۲۰ درصد موهام رویش کردن و خیلی راضی ام البته دستگاه الکس کندلا آمریکا انجام نداده بودم تاحالا با دستگاه‌های دیگه بود که درد هم داشتن اما اینجا راحت انجام شد برام

  • من با راهنمایی دختر عموم مرکز لیزر وی آی پی چهارباغ بالا اصفهان اومدم و از دقت اپراتور و عملکرد دستگاه لیزرشون خیلی راضی ام و بعد سه جلسه اصن دو سه تا تار مو در کل بدنم رویش کرده واقعا دستگاه الکس کندلا جنتل مکس پرو پلاس جوابدهیش عالی هست

  • لیزر الکس کندلا بهترین دستگاه برا از بین بردن موهای کرک و ضخیم هست به شرطیکه امریکایی باشه واقعا بعد چهار جلسه رشد موهام متوقف شده

  • بنظرم عالی رود
    صورتم خیلی عالی جواب گرفت و اخلاق اپراتور و پرسنل عالی بود و همچنین دستگاه لیزر الکس کندلا کلینیک لیزر وی آی پی چهارباغ بالا در اصفهان

  • الکساندرایت کندلا جنتل مکس پرو در مرکز وی آی پی
    چهارباغ بالا بهترین جوابدهی رو برای من داشت دستگاههای لیزر خیلی فیک شدن متاسفانه این رورها مراقب باشین مث من دوسال وقت و پولتونو هدر ندین و اخر جای اول برسین

  • عالی بود واقعا ممنون از پرسنل خوب و اپراتور بادقت .همچنین دستگاه لیزر الکس کندلا که واقعا بهترین جواب هی رو داشته

  • بهترین مرکزلیزری کە میشناسم چون تقریباهمە جاروامتحان کردم. الكس كندلا اورجينال همه جا ندارنo

  • بهترين مركز ليزر در اصفهان وي آي پي چهارباغ بالا اصفهان است واقعا من خودم كادر درمان هستم

  • خدا روشکر من لیزرمو با این کلینیک شروع کردم
    بعد از گذشت ۶ جلسه راضی هستم و دیگه مثل قبل رویش نداشتم و دستگاه لیزر الکساندرایت شون هم بدون درد بود ..

  • از طریق گوگل مپ آشنا شدم با لیزر الکس کندلا وی آی پی اصفهان خیلی راضی بودم ممنون

  • خیلی راضی هستم بخصوص از دقتی که اپراتور صرف لیزری کردن و ممنون از شما بابت در دسترس قرار دادن دستگاه الکس آمریکائی و بینظیرتون ..

  • من قبلا یکسال تو یه مرکز لیزر دیگه درمان کردم ولی حتی ۱۰ درصدم جوابدهی نداشتم توی این مرکز توی ۳ جلسه نتیجه دلخواهم را گرفتم واقعا فرق داره کدوم مرکز میرین برای درمان.
    اینجارا به همه توصیه میکنم.

  • من حدود ۷ جلسه رفته بودم لیزر الکس اما موهام باز رویش داشت تا اینکه آرایشگرم بهم مرکز لیزر وی آی پی چهارراه بالا رو معرفی کرد و واقعا خیلی متفاوت بود کار مرکز لیزر چهارباغ بالا اصفهان..

  • من خودم اینجا رو تو سرچ گوگل پیدا کردم
    خاله ام و دوستم هم اومدن و راضی بودن خودمم هم بازوهای خیلی مو داشت و بعد لیزر تو مطب‌های دیگه بیشتر هم شده بود اما با دستگاه واقعا اورجینال الکس کندلا جنتل مکس مطب viP جواب گرفتم مرسی تز اپراتورهای خوش اخلاقشون

  • من خیلی تحقیق کردم تا با وی آی پی لیزر اصفهان آشنا شدم و دیدم که دستگاهشون آمریکایی هست و این لنز الماس دستگاه لیزرشون واقعا پوست رو روشن میکنه و موهام بعد دوجلسه ۱۰ درصد رویش داشته..

  • واقعا بینظیر هستین
    کساییکا معرفی کردن مرکز لیزر شما رو گفتت لیزر السکانداریت کندلاتون اورجینال بود که زود جواب گرفتم

  • قبلاً با دستگاه ژلی لیزر میرفتم خیلی کثیف کاری داشت و ناراضی بودم تا اینکه دوستم مرکز لیزر vip رو نشون من دادن رفتم مشاوره گرفتم و تست چند شات زدن برام و بعد یکماه نوبت گرفتم و خیلی خیلی راضی هستم

  • عرض ادب و احترام خدمت مرکز لیزر وی آی پی اصفهان هرچی بگم کمه از نظر نظم،تایم دقیق نظافت پک های یکبار مصرف و شخصی کیفیت دستگاه الکساندرایت آمریکا عاااااااااااااااااااااالی 👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻 و پرسنل هم ک لایق بهترینها🌹🌹🌹, 🌹

  • چند مرکز لیزر قبلا رفته بودم و اصلا جوابی نگرفتم ولی در این مرکز با۳ جلسه هیچ رویشی نداشتم اما فقط صورتم رو جواب نگرفتم که ایشالا اون هم اوک میشه مث دست و پاهام..

  • عالی عالی…
    خودم و بچه خواهرم و خواهرم هم میان مرکز لیزر وی آی پی چهارباغ بالا و همگی خیلی راصی هستیم
    قبلا جای دیگه رفته بودم و البته شهر خودمون اما فایده نداشت

  • عالی عالی…
    خودم و بچه خواهرم و خواهرم هم میان مرکز لیزر وی آی پی چهارباغ بالا و همگی خیلی راصی هستیم
    قبلا جای دیگه رفته بودم و البته شهر خودمون اما فایده ندارشت اصن تا با الکس کندلا اورجبنال آمریکا انجام دادم

  • قبلا جایی دیگه بودم چندین جلسه رفتم نتیجه ندیدم اینجا با معرفی دوستم اومدم و بعد یک جلسه واقعا رویش موهام کم شد عالیههه تازه متوجه شدم لیزرهای الکساندرایت متفاوت هستن قبلا کلینیک شریعتی میرفتم ولی اصن جوابگویی نداشت و ضمنا وقتی که تو مرکز لیزر وی آی پی صرف میکنن خیلی بیشتره…

  • من خیلی راضی هستم
    دو ساله اصن رویش نداشتم و برا شارژ میام به همه دستام هم معرفی میکنم مرکز لیزر وی آی پی رو چون دستگاهشون الکساندرایت کندلا آمریکائی بود اصن

  • ما خانوادگی میام با خواهر و مادر و دوتا دوستام هم معرفی کردم و همگی راضی هستن و ۲۰درصد هم تخفیف گرفتم از بابت معرفی ایشون و خیلی راضی ام بخصوص وقتی که صرف میکنن اپراتورا

  • خیلی عالیه من خیلی سریع جواب گرفتم قبلا با همین دستگاه الکساندرایت کندلا انجام داده بودم اما اینجا خیلی منشر و عالی بود

  • دوستم مرکز لیزر وی آی می رو معرفی کرد و الان بعد دوجلسه وافعا نتیجه کار متفاوت از تجربیات قبلی هست و جالبه که همون دستگاه کندلا رو رفته بودم جای دیگه….

  • قبلا با الکس غیر آمریکایی انجام دادم اما نه وقت کافی میذاستن و نه نه جوابدهی داشت ولی در مرکز وی آی پی مسائل بهداشتی خیلی رعایت میشد و شاتشون واقعا نامحدود بود

  • من فرد بسیار حساس و دقیقی هستم و از این رو مطب وی آی پی رو انتخاب کردم و خیلی راضی هستم از عملکردشون و دستگاهشون بدون ژل هست و

  • الکساندرایت کندلا اورجینال میخواستم و‌بعد دوسال گیر آوردم کلی هزینه کردم و درد کشیدم اما جواب نگرفنم تا اینجا با سه جلسه موهام رویش نمیکنه اصن

  • عالی بود خیلی وقت میذارن اپراتور اشون
    الکساندرایت کندلاشون هم عالی جواب میده..

  • قبلا با الكس انجام دادم جوتاب نگرفتم تا با الکساندرایت کندلا آمریکا تو مرکز ایزر وی آی پی انجام دادم و موهای کرک صکرت و بازوم از بین رفتن

  • قبلا چند جای دیگه میرفتم با الکس اما نه نوبت هر تایمی میخواستم میدا ن و نه جوابدهیش مث اینجا بود و راضی ام از دستگاهشون و وقتی که میذارن خیلی بیشتر از جای دیگه بود واقعا

  • جای دیگر میرفتم اما راضی نبودم از وی ای پی لیزر خیلی راضی هستم با اینکه جلسه‌ی سوم هست
    رویش موهام خیلی کمتر شده با الکس کندلا جنتل مکس پرو
    همچنین اپراتور خیلی دقیق لیزر میکنند بدون اینکه نقطه ای جا بیوفته،،m

  • سلام من تا الان چهار تا دستگااه رو امتحان کردم ، نتیجه ای نگرفتم متاسفانه…
    ولی اینجا با دومین جلسه به نتیجه دلخواهم رسیدم و واقعا عالی بود دستگاه الکس کندلا اصل آمریکا گیر نمیاد ولی وی آی پی لیزر اصفهان داره…..

    • بسیار رضایت دارم قبلا با الکس سایناشور انجام دادم اما صورت و بازوم جواب نگرفتم بخصوص پشت لبم
      تو مرکز وی آی پی با ۲ جلسه واقعا شاهکار بود و من فکر میکردم الکس کندلا ضعیفتر از سایناشوره اما ورژن جنتل مکس پرو پلاس که مطب وی آی پی چهارباغ بالا داره ظاهرا تو اصفهان همینجا فقط هست عالیه جوابگیریش..❤️

  • عالی بود بخصوص خط ریش و صورتم با چهار جلسه لیزر تو کلینیک وی آی پی چهارباغ بالا تک و توک رویش داره اصن

  • بسیار راضی ام و نتیجه کاملا خوبی گرفتم.و پیشنهادم ب همه دوستان همین مرکز است با الکسندرایت کندلا جنتل مکس پرو پلاس

  • همه چیز خیلی عالی بود حدود ده درصد موهام فقط رویش میکنه و به دوستام هم معرفی کردم لیزر وی آی پی رو واقعا

  • خیلی عالی بود بخصوص لیزر صورتم بعد ۱۵ جلسه تو مطلهای دیگه که فقط پولمو هدر دادم و درد کشیدم و وقتم تلف شد . تو کلینیک وی آی پی با سه جلسه ده درصد موهام دوبش کرده و خیلی نازک و ضعیف واقعا معرکه اس وی آی پی چهارباغ

  • از لیزر vip خیلی راضی بودم عالییی بود
    خیلی پرسنل با دقت و منظم و دقیقی دارن
    و اینکه رویش موهام کاملا قطع شده و اصلا درد نداشت بر خلاف چیزی که میگفتن واقعا بینظیر

  • قبلا چندین مطب لیزر رو امتحان کردم اما رضایت نداشتم تا اینکه خداییش مطب لیزر وی آی پی چهارباغ بالا عالی بود جوابگیریش و ضمنا من پوستم حساس هست و اینجا تنها جایی بود که پوستم برافروخته و ملتهب نشد اصن

  • همه چیز همونطور بود که تبلیغ کرده بودن داخل اینستا تمیز و بدون درد دوجلسه طی شد و دستگاه لیزرشون بدون ژل بود با سری شخصی اسمش هم الکس کندلا جنتل مکس پرو بودش

  • واقعا امیدمو از دست داده بودم از بس نتیجه نمیگرفتم از لیزر موهای زائد صورت و کمرم اما با وی آی پی لیزر اصفهان و دستگاه لیزر الکس بینطیرشون تونستم خوشحال باشم امسال .همین

  • من دوستم معرفی کردن به لیزر وی آی پی چهارباغ بالا و خیلی راضی هستم از اخلاق و برخورد عالی پرسنل هم از کیفیت دستگاه الکساندرایت کندلا که واقعا مشخصه آمریکایی هست با سه جلسه جوابگیری عالی بود

  • بینظیر بود درد نداشت و بدون ژل بود و موهای صورتمو راحت از بین برد و خوشحالم کردن مرسی از وی آی پی لیزر

  • جای دیگه منو سوزوندن اما لیزر وی آی پی چهارباغ بالا درد هم نداشتم عالی بود همه چیز🍀🍀

  • خودم ارایشگر هستم و خیلی از کلایتتا و دوستمو معرفی کردم به مرکز لیزر وی ای پی چهارباغ بالا و همه راضی عستن و از این بابت کلی تخفیف هم گرفتم🫠🫠

  • بهترین مرکز لیزر در اصفهان
    من خیلی راضی ام بعد دوستا اومد برا شارژ با همون دستگاه الکس کندلا آمریکاییشون💜💜

  • خیلی عالی بود فقط عید نوبت بهم ندادن و یه جلسه عقب افتاد ولی الکس کندلا مطب وی آی پی چهارباغ بالا بینظیره

  • خیلی مراکز لیزر رو تجربه کردم و برخی نواحی رو جپاب نگرفتم از جمله دستم باز رویش داشت اما با دو جلسه لیزر تو کلینیک وی آی پی موهام از بین رفت با اینکه چند بار با الکس کندلا هم رفته بودم..

  • من و خواهرتم میایم مطی وی آی پی و همه راضی هستیم و لیزر صورت رو خیلی راضی هستم با الکساندرایت کندلا

  • بعد ۷ ماه اومدم برا شارژ کل بدن و صورتم کلی از دوستام هم آوردم که تخفیف بگیرم و خیلی راضی ام و ممنون ازشون و موهام در حد کرک و خیلی کم رویش داره لیزر همه جا هست اما دستگاه لیزر اورجینال پیدا نمیشه وقت کافی هم نمی‌ذارن مث کلینیک vip اصفهان

  • لیزر الکساندرایت کندلا مطب چهارباغ بالا واقعا بینظیره
    نسبت به چندتا مطب دیگه تجربه مو خدمت شما میگم..

  • لیزر الکساندرایت کندلا مطب چهارباغ بالا واقعا بینظیره
    نسبت به چندتا مطب دیگه تجربه مو خدمت شما میگم در واقع

  • خیلی وقت شناس و پرسنل خوش رفتار و مجرب هستن
    پرسنل وی آی پی اصفهان و خیلی از پوست شفاف و روشنی که دارم راضی هستم…

  • نسبت به دو مرکز لیزر قبلی که تجربه کرده بودم خیلی بهتر بود و ریزش خیلی خوبی داشت موهام و صورت و بازوم ممنون از وی آی پی لیزر اصفهان چهارباغ

  • با تشکر از مرکز لیزر عالی و اپراتور خوبتون، خیلی راضی هستم از خدماتتون😍🙏 واقعاً لیزر با دقت و حوصله انجام میشه 👍❤️🙏

  • من 14 جلسه جاهای دیگه لیزر انجام داده بودم اما نتیجه نگرفتم و با سه جلسه لیزر 80 تا 90 درصد موهام رویش نمیکنن و خیلی راضی هستم واقعا ممنوون

  • من دو جلسه با الکس انجام دادم ولی هم سوختگی داشتم و درد شدید داشتم ضمنا جای سوختگی روی پوستم مونده اما با آشنایی با کلینیک وی آی پی چهارباغ بالا اصفهان متوجه تفاوت دستگاه اورجینال با غیر اصلی شدم و به عینه دیدم نه درد داشتم و نه یوختگی و خیلی راحت طی شد و نتیجه لیزرک هم خیلی خوب بود 🙏🏼

  • لیزر چهارباغ بالا اصفهان رو یکی از آشناهام بهم معرفی کرد و خیلی از کارشون راضی هستم ، بهداشت محیط و رفتار پرسنل خیلی خوبه و از نتیجه لیزر هم خیلی راضی ام چون نسبت به بقیه جاهایی که رفتم خیلی بهتر بودن
    قبلا هفت جلسه جای دیگه با لیزر الکس انجام داده بودم و هیچ نتیجه ای نگرفنه بودم اما کلینیک لیزر چهارباغ بالا خیلی حرفه ای عمل کردن بخصوص در بخش لیزر کلینیک

  • الکساندرایت کندلا جنتل مکس نطب vip نسبت به چند جای دیکه که رفتم بینظیر بود جوابدهیش…

  • من چند جلسه جای دیگه رقتم ولی جواب نگرفتم ولی با دوجلسه لیزر در این کلینیک ۸۰ درصد موهام از بین رفت….

  • 12 جلسه جاهاهی دیگه ذو رفتم با الکس کندلا اما سه جلسه ای دست و پاهام اوک شد و فقط بکم صورتم رویش داره

  • سلام
    قبلا چند جلسه جای دیگه لیزر رفته بودم اما جواب نگرفتم تا اینکه از طریق پیج اینستا و یکی از همسایگان با وی آی پی آشنا شدم و با چهار جلسه ۹۰ درصد موهامو دیگه ندارم…

  • من قبلا جای دیگه میرفتم اصلا نتیجه خوب نگرفتم . اما از وقتی مرکز لیزر وی ای پی اومدم خیلی خیلی نتیجه عالی‌ برخورد پرسنل و کار اپراتور های عزیز هم عالی. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعرفه های لیزر کلینیک Vip

جهت مشاهده لیست تعرفه روی دکمه های زیر کلیک کنید.

بیکینی280,000 تومان
زیربغل120,000 تومان
بیکینی و زیربغل330,000 تومان
صورت330,000 تومان
پشت لب110,000 تومان
پایه یا خط ریش220,000 تومان
ساق پا440,000 تومان
ران480,000 تومان
پا کامل870,000 تومان
ساق دست330,000 تومان
بازو280,000 تومان
دست کامل480,000 تومان
خط ناف110,000 تومان
خط باسن110,000 تومان
کمر کامل 380,000 تومان
سینه کامل یا شکم220000 تومان
طرح برنز (ساق دست + ساق پا + بیکینی + زیر بغل)870,000 تومان
طرح نقره ای (ساق دست + پا ها کامل+ بیکینی + زیربغل ) + (هدیه دو ناحیه گودی کمر و خط ناف)1.180.000تومان
طرح طلائی (دست ها کامل+ پاها کامل +بیکینی +زیربغل )1،280,000 تومان
طرح الماس(دست ها کامل + پاها کامل+بیکینی +زیربغل + گودی کمر +خط ناف+ دور سینه1,380,000 تومان
طرح سوپر الماس(دست و پاها کامل+بیکینی +زیربغل +گودی کمر+خط ناف+دور سینه+باسن +صورت1,680,000 تومان
هدیه پذیرش گروهی برای دونفر ،لیزر یک ناحیه رایگان و برای سه نفر، لیزر دو ناحیه رایگان با انتخاب سه طرح آخر میباشد
بیکینی485,000 تومان
زیربغل185,000 تومان
بیکینی و زیربغل585,000 تومان
ساق دست385,000 تومان
بازو485,000 تومان
شانه ها285,000 تومان
دست کامل685,000تومان
ساق پا485,000 تومان
پاها کامل1350,000 تومان
کشاله ران185,000 تومان
باسن485,000 تومان
خط باسن285,000 تومان
کمر380,000 تومان
پهلوها380,000 تومان
شکم280,000 تومان
سینه285,000 تومان
زانوها یا مچ دست ها یا مچ پا185,000 تومان
زیر گردن یا پشت گردن یا گونه 185,000 تومان
زیر گردن یا پشت گردن یا گونه 185,000 تومان
سه خط صورت و گردن385,000 تومان
گوش ها185,000 تومان
طرح برنز آقایان (بازو+ران+ گردن+زیربغل)1,280,000 تومان
طرح نقره ای (بازو+سینه+ شکم +کمر +زیربغل)1،440،000 تومان
طرح طلائی(ران پا + بازو + سینه + شکم + کمر +زیربغل )1،770،000 تومان
طرح الماس (بازو+پا کامل+زیربغل+سینه+ شکم +کمر+شانه+سه خط صورت)2,440,000 تومان

۵ مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است