لیزر بدون بازگشت در اصفهان

لیزر بدون بازگشت در اصفهان

فهرست مطالب

یکی از مؤثرترین و سریع‌ترین روش‌های حذف مو‌های زائد بدن، لیزر مو‌های زائد است. لیزر قادر است رشد مو‌های زائد را کاهش دهد. اما آیا لیزر بدون بازگشت وجود دارد؟ آیا پس از لیزر کردن برای همیشه از شر مو‌های زائد خود راحت می‌شویم؟ این سؤالی است که لازم می‌دانیم در این مقاله به آن پاسخ دهیم.  در روش لیزر بدون بازگشت در اصفهان، فولیکول‌های مو با گرمایی که از تابش پرتو‌های لیزر به زیر پوست می‌رسد، آسیب می‌بینند. در نتیجه باعث توقف رشد و رویش مجدد مو‌های زائد می‌شود. پرتو‌های لیزر فقط تا چند میلی‌متری پوست نفوذ می‌کنند و به هیچ وجه به بافت‌ها و عمق بدن نفوذ ندارند. به همین علت تا به حال هیچگونه عوارضی برای لیزر مو‌های زائد گزارش نشده است.

بهترین دستگاه لیزر مو‌های زائد، دستگاه الکس کندلا آمریکایی است. این دستگاه قادر است انواع مو‌های زائد روشن، کرکی و ضخیم را در طیف وسیعی از رنگ‌های پوست از میان ببرد. 

لیزر بدون بازگشت در اصفهان
لیزر بدون بازگشت در اصفهان

آیا برگشت موهای زائد پس از لیزر امکان دارد؟

ظاهراً عجیب به نظر می‌رسد که پس از تکمیل درمان با دستگاه الکس کندلا آمریکایی، مو‌های زائد در قسمت‌های اصلی صورت و بدن شما باقی بماند. هیچ کس دوست ندارد پس از لیزر مو، باز هم رویش مجدد آن را تجربه کند. بلکه تقریباً تمام افراد، انتظار پوستی بسیار صاف و شیو شده دارند. امروزه لیزر بدون بازگشت در اصفهان، مطمئن‌ترین روش درمانی برای رفع موهای زائد است. بسیاری از ما علاقه‌مند به انجام این عمل لیزر برای خلاصی از دست مو‌های زائد بدن خود هستیم. چنانجه شما جزء افرادی هستید که خواستار رفع مو‌های زائد بدن خود با دستگاه الکس کندلا می‌باشید، در انتخاب آن تردید نکنید. اما پیش از چنین درمانی امکان دارد سؤالاتی در ذهن شما ایجاد شود.

آیا لیزر بدون بازگشت با استفاده از لیزر کندلا الکس دائمی است؟

هیچ روشی در دنیا وجود ندارد تا شما را در مورد عدم رشد مجدد مو تا پایان عمر مطمئن کند. اما لیزر موهای زائد نسبت به دبگر روش ها، مؤثرتر و طولانی مدت تر است. لیزر موهای زائد همچنین تاثیرگذارترین روش برای کاهش رشد مجدد موها است. به معنای دیگر می توان گفت لیزر موهای زائد، کاهش تقریباً دائمی رشد موها را تضمین می کند. تحقیقات نشان میدهد که لیزر موهای زائد نتیجه طولانی مدت را ارائه می دهد و در طول دوره درمان بسیار سریع عمل می کند.

لیزر بدون بازگشت در اصفهان با دستگاه الکس کندلا آمریکایی اصل در کلینیک وی آی پی لیزر، به طور کلی شش تا هشت جلسه طول می کشد. در واقع در این روش، باید شش تا هشت جلسه را طی کنید که در هر جلسه ، 20٪ از رشد مو ها کاهش می یابد. درمان با لیزر نیز نتایج متفاوتی را برای هر فرد خواهد داشت و سازمان  FDA آمریکا آن را به عنوان یک روش کاهش دائمی مو تأیید کرده است.

  1. البته برای افراد مختلف، تعداد جلسات و مدت کل دوره متفاوت است و به عوامل زیر بستگی دارد:
  2. بارداری
  3. میزان هورمونهای فرد
  4. وراثت
  5. شرایط پزشکی وی

نتیجه درمان با لیزر بدون بازگشت تا چه مدت پس از لیزر باقی میماند؟

لیزر بدون بازگشت در اصفهان، با استفاده از انرژی نور متمرکز انجام می‌شود. این انرژی، باعث می‌شود فولیکول‌های مو حتی آن‌هایی که در زیر پوست هستند، از بین بروند. اما به دلیل اینکه تمام مو‌ها در یک چرخه رشد یکسان نیستند، هنگام درمان با لیزر، تمام مو‌ها آسیب نمی‌بینند. بنابراین امکان دارد بعضی از مو‌ها حتی بعد از درمان با لیزر مو به رشد خود را ادامه دهند.

اگرچه برای اینکه کلیه مو‌ها مورد هدف قرار گیرد، یک سری از درمان‌ها با روش لیزر مو‌های زائد انجام می‌شود. اما امکان دارد برخی مو‌ها در نهایت دوباره رشد کنند. همانطو که گفتیم، هیچ روش دائمی برای حذف مو‌های زائد با استفاده از لیزر وجود ندارد.

یک دوره درمانی شامل شش تا هشت جلسه درمان با دستگاه الکس کندلا می‌تواند تا حد قابل توجهی باعث کاهش رشد مجدد مو‌ها شود. البته امکان دارد برای بعضی از نواحی وسیعتر بدن به ۶ تا ۱۲ جلسه در این روش نیاز باشد.

لازم به ذکر است که نوع مو‌ها و همچنین رنگ پوست روی نتیجه لیزر مو تأثیر می‌گذارد. برای مثال، می‌توانیم درباره مو‌های خاکستری یا بلوند صحبت کنیم. لیزر بدون بازگشت قادر نیست به طور مؤثری روی مو‌های خاکستری یا بلوند اثر کند. لذا افراد دارای مو‌های بلوند هستند، نمی‌توانند کاهش دائمی رشد مجدد مو را انتظار داشته باشند.

دستگاه الکس کندلا
دستگاه الکس کندلا

چطور از بازگشت موهای زائد بعد از لیزر جلوگیری کنیم؟

در هر جلسه لیزر بدون بازگشت، حدود ۱۵ درصد مو‌ها از بین ‌می‌روند. این روند تا زمانی که تمامی مو‌ها از بین برود ادامه می‌یابد. پس از پایان جلسات حدود ۹۰ تا ۱۰۰ درصد مو‌های زائد حذف می‌شود اما این روش را نمی‌توان به عنوان یک روش دائمی در نظر گرفت. پس از پایان جلسات برای جلوگیری از بازگشت رشد مو‌های زائد لازم است که هر ۶ ماه یکبار یا هر یک سال یکبار جلسه ترمیم لیزر را انجام دهید. این جلسات به عدم بازگشت و حذف مو‌های زائد بدن کمک بسیاری می‌کنند.

از کندن موهایتان خودداری کنید.

اپیلاسیون و وکس مو‌های زائد بدن می‌تواند باعث ضخامت و پرپشتی مو‌های بدن شود. به همین علت به هیچ عنوان در جلسات لیزر مو‌های زائد بدن از اپیلاسیون و موم استفاده نکنید.

پوست خود را مرطوب مگه دارید.

پوست‌های خشک، همیشه مستعد تحریک شدن است. ممکن است پوست خشک پس از لیزر، حالت پوسته پوسته پیدا کند و دچار ترک‌های ریز شود. استفاده از لوسیون‌های مرطوب‌کننده، نرم‌کننده‌های پوستی و… می‌تواند رطوبت لازم را به پوست بدن شما بازگرداند.

اختلالات هورمونی را درمان کنید.

اختلالات هورمونی در بدن زنان می‌تواند به یکباره باعث افزایش رشد مو‌های زائد می‌شود. از این رو بهتر است با آزمایش خون، سطح هورمون‌های بدن خود را کنترل کنید.

تعداد دفعات شیو را کاهش دهید.

این موضوع تا به حال مورد تأیید علمی قرار نگرفته است که آیا، شیو مو‌های زائد بدن می‌تواند منجر به پرپشتی و افزایش ضخامت آن‌ها شود؟ در هر صورت بهتر است که در طول درمان از شیو مو‌های بدن خودداری کنید.

نتیجه گیری

در کل، بدون شک علی رغم داشتن احتمال رشد مجدد مو، لیزر بدون بازگشت بهترین راه حل خذف مو‌های زائد است. بنابراین اگر مو‌های زائد برایتان آزار دهنده شده‌اند بدون شک می‌توانید از این روش درمانی استفاده کنید. در کلینیک وی آی پی لیزر می‌توانید از بهترین دستگاه‌های لیزر بدون بازگشت در اصفهان استفاده کنید. دستگاه الکس کندلا به دلیل وجود سری الماس اصل و تائیدیه سازمان غذا و دارو آمریکا، بهترین دستگاه برای خذف دائمی مو‌های زائد شماست.

همچنین با مراجعه به صفحه اینستاگرام ما، میتوانید رضایت زیباجویان و مراجعین ما را بررسی کنید. مطمئن شوید که بهترین انتخاب را انجام میدهید.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعرفه های لیزر کلینیک Vip

جهت مشاهده لیست تعرفه روی دکمه های زیر کلیک کنید.

بیکینی280,000 تومان
زیربغل120,000 تومان
بیکینی و زیربغل330,000 تومان
صورت330,000 تومان
پشت لب110,000 تومان
پایه یا خط ریش220,000 تومان
ساق پا440,000 تومان
ران480,000 تومان
پا کامل870,000 تومان
ساق دست330,000 تومان
بازو280,000 تومان
دست کامل480,000 تومان
خط ناف110,000 تومان
خط باسن110,000 تومان
کمر کامل 380,000 تومان
سینه کامل یا شکم220000 تومان
طرح برنز (ساق دست + ساق پا + بیکینی + زیر بغل)870,000 تومان
طرح نقره ای (ساق دست + پا ها کامل+ بیکینی + زیربغل ) + (هدیه دو ناحیه گودی کمر و خط ناف)1.180.000تومان
طرح طلائی (دست ها کامل+ پاها کامل +بیکینی +زیربغل )1،280,000 تومان
طرح الماس(دست ها کامل + پاها کامل+بیکینی +زیربغل + گودی کمر +خط ناف+ دور سینه1,380,000 تومان
طرح سوپر الماس(دست و پاها کامل+بیکینی +زیربغل +گودی کمر+خط ناف+دور سینه+باسن +صورت1,680,000 تومان
هدیه پذیرش گروهی برای دونفر ،لیزر یک ناحیه رایگان و برای سه نفر، لیزر دو ناحیه رایگان با انتخاب سه طرح آخر میباشد
بیکینی485,000 تومان
زیربغل185,000 تومان
بیکینی و زیربغل585,000 تومان
ساق دست385,000 تومان
بازو485,000 تومان
شانه ها285,000 تومان
دست کامل685,000تومان
ساق پا485,000 تومان
پاها کامل1350,000 تومان
کشاله ران185,000 تومان
باسن485,000 تومان
خط باسن285,000 تومان
کمر380,000 تومان
پهلوها380,000 تومان
شکم280,000 تومان
سینه285,000 تومان
زانوها یا مچ دست ها یا مچ پا185,000 تومان
زیر گردن یا پشت گردن یا گونه 185,000 تومان
زیر گردن یا پشت گردن یا گونه 185,000 تومان
سه خط صورت و گردن385,000 تومان
گوش ها185,000 تومان
طرح برنز آقایان (بازو+ران+ گردن+زیربغل)1,280,000 تومان
طرح نقره ای (بازو+سینه+ شکم +کمر +زیربغل)1،440،000 تومان
طرح طلائی(ران پا + بازو + سینه + شکم + کمر +زیربغل )1،770،000 تومان
طرح الماس (بازو+پا کامل+زیربغل+سینه+ شکم +کمر+شانه+سه خط صورت)2,440,000 تومان

۵ مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است